Українська мережа “Реберня” відкриває перший заклад у Польщі

Львівський ресторанний холдинг !FEST планує в травні 2024 року відкрити перший заклад "Реберні" за кордоном.

Ресторан запрацює у Лодзі в Польщі, цей проєкт компанія реалізує разом із польськими партнерами-франчайзі, повідомляє Forbes.

Обсяг інвестицій у відкриття – 1 млн євро, а площа майбутнього закладу становитиме близько 1000 кв. м разом із літньою терасою.

Ми доволі довго обирали приміщення, і сподіваємось, що перша "Реберня" за межами України буде ще одним позитивним кейсом в поширенні наших проєктів за кордон, – розповів керівник PR-відділу !FEST Тарас Маселко.

Назву закладу вирішили залишити, але адаптували логотип для нового закордонного ринку. Отже, ресторан працюватиме під вивіскою Rebernia. Ribs & craft beer.

Оскільки роки роботи підтвердили чудове поєднання ребер на грилі з крафтовим пивом, – додав Маселко.

Як працюватиме польська “Реберня”?

Мережа "Реберня" є моноформатом, основна страва закладу – це ребра на грилі, а решта асортименту формується довкола основного продукту.

Тому продукти, які творять індентичність ресторану постачатимуть зі Львова, а таку сировину, як м’ясо, овочі, звичні складники для приготування страв, використовуватимуть і від місцевих постачальників.

Так, основним брендом пива у польській “Реберні” буде "Правда", яке холдинг !FEST самостійно виготовляє у Львові.

Тарас Маселко зазначає, що вихід на іноземні ринки з новим проєктом це завжди ризик, оскільки у інших країнах сприйняття ресторанного простору, страв, їхньої подачі може значно відрізнятись.

Читайте також: “П’яна Вишня” відкрила перший заклад з українськими наливками у центрі Лондона (фото)

Втім, для українських продуктів польський ринок є відносно теплим, адже деякі львівські бренди вже мають там певну впізнаваність.