Apple відкрив другий за величиною флагман у світі в Шанхаї

Американський техногігант Apple відкрив восьмий магазин у Шанхаї, точка стала найбільшою у Китаї та другою за розмірами у світі.

Двері нового магазину відкрив особисто генеральний директор Apple Тім Кук, який зустрічав перших відвідувачів.

Восьмий магазин Apple у Шанхаї розташований у центральному діловому районі міста і є другим за величиною роздрібним магазином компанії у світі після Дубаю.

У новому флагманському Apple Store працює понад 150 працівників, які можуть спілкуватися з клієнтами англійською, японською, корейською, німецькою, іспанською та малайською мовами, а також китайською мовою на 25 її діалектах.

У компанії наголосили, що Apple цінує китайських споживачів, а роздрібні магазини мережі у Китаї є одними з найбільш завантажених у світі.

Найдорожчий бренд у світі

Раніше ми розповідали, що Apple визнаний найдорожчим у світі брендом за даними щорічного рейтингу Brand Finance Global 500, складеного міжнародною консалтинговою організацією Brand Finance.

Читайте також: Apple заборонили продавати та імпортувати Apple Watch через порушення патенту

У 2023 році вартість бренду злетіла на 74% і сягнула позначки у 517 млрд доларів. Це дало змогу компанії обійти усіх основних конкурентів, а саме Microsoft, Google і Amazon. 

Так, Microsoft посіла лише друге місце в рейтингу, вартість її бренду зросла на 78%, досягнувши 340 млрд. доларів. На третій сходинці опинилася компанія Google з брендом вартістю 333 млрд доларів.

Bloomberg