Компанія-власник Gucci пережила найбільший обвал акцій за понад 30 років

Акції компанії Kering SA обвалилися на рекордні 15% після того, як корпорація попередила про падіння продажів свого бренду Gucci приблизно на 20% у першому кварталі.

Люксовий бренд стрімко втрачає популярність серед китайських покупців. Падіння на торгах у Парижі стало найбільшим з 1992 року, внаслідок чого ринкова вартість Kering знизилася більш ніж на 7,2 млрд. євро.

Kering звинуватила Gucci у більш різкому падінні продажів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, ніж очікувалось.

Тепер група відчайдушно намагається повернути позиції італійського модного дому, на частку якого припадає близько двох третин її прибутку.

Очікується, що падіння продажів Gucci спровокує відновлення дискусії про те, як Kering може зменшити свою залежність від бренду, відомого своїм яскравим дизайном, який не відповідає нинішній тенденції стриманості в одязі.

Крім цього, проблеми Kering викликають охолодження ринку коштовних товарів та слабкий споживчий попит у Китаї.

На частку Азіатсько-Тихоокеанського регіону, за винятком Японії, минулого року припало 35% виручки групи. Тоді як у головного конкуренту LVMH цей показник трохи більше ніж 31%.

Ймовірно, продажі Kering, якому також належать Yves Saint Laurent і Balenciaga, можуть просісти приблизно на 10%.

Читайте також: LPP Group втратила 3 млрд доларів внаслідок інформаційної атаки на компанію

*Довідка. У портфелі Kering налічується понад 60 брендів, зокрема Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Saint Laurent, Stella McCartney, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux, Kering Eyewear та Kering Beauty. Компанія має штаб-квартиру в Парижі та представлена ​​в більш ніж 120 країнах світу.

Bloomberg