Близько 80% відвідувачів – українці. Результати роботи першої “П’яної Вишні” у Лондоні

15 березня у Лондоні запрацював перший заклад української мережі “П’яна Вишня”. Зі старту роботи ресторан у столиці Великої Британії відвідувало понад 2000 людей щоденно.

80% клієнтів закладу - українці, повідомили в холдингу !FEST, який розвиває цю мережу.

Лондонська “П’яна Вишня” розташовується на Moor Street у районі Soho. Площа закладу – 40 кв. м, обсяг інвестицій у його відкриття власники не розголошують.

У !FEST розповідають, що запуск нової «П’яної вишні» у Лондоні тривав 4,5 місяці, що більше, ніж середня тривалість відкриття для ресторанного холдингу.

Проте це перший заклад у Великій Британії, і з наступними процеси з відкриття будуть швидшими, – розповів керівник PR-відділу !FEST Тарас Маселко.

У перші три дні роботи Piana Vyshnia відвідували понад осіб 2000 щоденно, переважно українці, що мешкають у Британії.

Узагальнена пропорція – 80/20 у відсотках, – додав Маселко.

Середній чек у закладі в Лондоні – 19 фунтів (приблизно 943 грн). Ціна за 100 мл вишнівки там коштує 4,5 фунта (приблизно 223 грн), пляшка 0,5 л – 23 фунти (приблизно 1140 грн).

Ми бачимо місцевий ринок, і як на локацію – то наші ціни є дуже доступними, – зазначив керівник PR-відділу !FEST.

Читайте також: Ресторанний холдинг !FEST відшкодував понад 13 млн грн несплачених податків після обшуків БЕБ

За словами Тараса Маселко, компанія планує розширення у Великій Британії і через кілька місяців почне рухатися далі.

Forbes