Lego звітує про “виключно поганий” рік для іграшкових магазинів

Данський виробник конструкторів Lego задоволений своїм помірним зростанням минулого року.

У 2023-му продажі бренду зросли всього на 2%, однак цей рік став “виключно поганим” для магазинів іграшок по всьому світу, за оцінкою компанії.

За словами генерального директора Lego Нільса Б. Крістіансена, 2023-й став "найнегативнішим роком" для міжнародного ринку іграшок за останні п'ятнадцять років.

Зростання продажів на 2% до 65,9 млрд данських крон свідчить про те, що Lego значно перевершив ринок, збільшив свою частку на ньому та показав сильну динаміку за останній квартал.

Прямі продажі споживачам, через власні магазини та онлайн, зросли на 4%, однак операційний прибуток данської компанії впав на 5% до 17,1 млрд. крон (2,3 млрд. євро), що було обумовлено зростанням додаткових інвестицій.

Протягом минулого року Lego відкрила 147 магазинів, довівши їх загальну кількість до 1031.

Читайте також: Попри економічну напруженість. Mango планує масштабну міжнародну експансію у 2024-му

Також виробник інвестував на 60% більше на екологічні ініціативи та запустив нову програму членства Lego Insiders. Нові продукти, як і в попередні роки, становили близько 50% портфеля.

Trade Master