Попри економічну напруженість. Mango планує масштабну міжнародну експансію у 2024-му

Іспанський виробник одягу Mango планує у 2024 році продовжити масштабну експансію, попри економічну невизначеність, яка серйозно вплинула на інших гравців у швейній промисловості.

Після паузи в економіці через пандемію, компанія за останні місяці відкрила кілька великих магазинів по всьому світу.

Знакові відкриття включають магазин площею 400 кв. м у Лос-Анджелесі та бутік такого ж розміру в Манчестері, а також новий флагман у Бенгалуру, Індія.

Минулого року Mango відкрила загалом 115 магазинів, переважно в США, де торгові точки зросли втричі.

Крім цього ритейлер відкрив e-commerce відділ у двадцяти країнах. Центрами відкриттів у наступні два роки стануть США, Італія, Франція, Іспанія, Велика Британія, Індія та Канада.

У компанії працює близько 14 тис. співробітників, ритейлер хоче виділитися з-поміж таких брендів, як Shein і Primark, швидким переходом на високі ринки.

Цього тижня Mango повідомила про рекордні обсяги продажів у 3,1 мільярда євро (3,39 мільярда доларів) у 2023 році, що перевершило попередній прогноз після того, як він зрівнявся з сильним розширенням внутрішнього конкурента Zara в Сполучених Штатах.

Читайте також: Акції Inditex злетіли до історичного максимуму після оприлюднення річних результатів компанії

Компанія планує відкрити ще 30 магазинів у Сполучених Штатах і зробити цей ринок третім за величиною до 2026 року. Загалом, Mango хоче відкрити 500 нових магазинів по всьому світу протягом наступних двох років, щоб досягти позначки у 2700 роздрібних точок.

Across Magazine