Ринок електроніки за 2023 рік виріс на третину – аналітика “АЛЛО”

Покупки українців повертаються до звичайної сезонності та наближаються до довоєнного рівня. Так, за підсумками 2023 року ринок електроніки зріс на 29% в гривнях порівняно із 2022 роком.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі мережі “АЛЛО”.

Зазначається, що протягом минулого року на третину зросли продажі побутової техніки, ігрових моніторів, приставок та  аксесуарів, жорстких дисків, ноутбуків, телевізорів, навушників та комп'ютерної техніки.

flagmanskyj allo mah u blockbuster mall scaled | 1

У категорії "Мала побутова техніка" найбільше зросли мультипечі, стайлери для волосся, пилососи, кавоварки та  електрогрилі. 

В АЛЛО у 2023 році попит на ігрові приставки та аксесуари зріс на 100% в грошах, також у порівнянні з показниками 2022 року на понад 50% зросли продажі ноутбуків, комп'ютерної та побутової техніки. 

За підсумками 2023 року продажі товарів партнерів національного маркетплейсу АЛЛО порівняно з обсягами продажів 2022 року зросли у категоріях автотоварів (+22%), товарів для активного відпочинку та туризму (+19%) і меблів (+13%). 

Наразі маркетплейс працює над впровадженням для покупців можливості отримувати замовлення мерчантів у точках видачі мережі АЛЛО.

allo mah most siti dnipro1 scaled | 2

Нові роздрібні точки

В контексті розвитку e-commerce з літа АЛЛО впроваджує новий офлайн-формат – точки видачі АЛЛО Express: вже п’ять таких магазинів успішно працюють по країні. Впродовж 2023 року мережа АЛЛО поповнилася 15 новими шоурумами. Магазини АЛЛО з’явились у Трускавці, Новоселиці та Новояворівську, відновив роботу єдиний магазин у Нікополі.

allo ehrress azk okko 3 scaled | 3

В Івано-Франківську та Києві було відкрито флагманські шоуруми АЛЛО МАХ. Загалом на кінець року мережа АЛЛО налічувала 305 точок у понад 100 містах України. 

Читайте також: Автоматизація ритейлу. Як українські мережі компенсують брак кадрів з допомогою ШІ

У 2023 році до штату приєдналось на 42% більше нових співробітників у порівнянні з 2022 роком. Торік АЛЛО спрямувала на соціальні проєкти понад 20 млн гривень та надала військовим товарів та знижок на суму 57 млн гривень.