Рівненський ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” впровадив шість нових інклюзивних сервісів за 2023 рік

У рівненському ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” протягом 2023 року впровадили шість нових інклюзивних сервісів для гостей.

Викликів під час війни безліч, проте бізнес адаптується і враховує сучасні потреби відвідувачів, інклюзивність та сервісність, розповіли УРТЦ у прес-службі торговельного центру.

Управляюча компанія “ЗЛАТА ПЛАЗА” почала досліджувати питання інклюзивності ще у 2018 році і приділяє багато уваги покращенню клієнтського досвіду. У торговельному центрі є низка безкоштовних сервісів та послуг, які враховують зокрема й інклюзивні потреби – кімната догляду за дитиною, окреме місце для годування немовлят, санвузол для людей з інвалідністю з кнопкою виклику персоналу, тощо.

img 4169 scaled | 1

Минулого року додали 6 нових безкоштовних сервісів для гостей. Вдалим та актуальним рішенням стала реконструкція частини інформаційної стійки з пониженням, щоб людям з інвалідністю було зручно комунікувати та отримувати послуги у адміністратора. Серед нових сервісів - прокат павербанків та парасоль, прокат крісла колісного та дитячої коляски, для їх отримання клієнту достатньо лише заповнити анкету. 

img 6631 scaled | 2
img 6639 scaled | 3

5 % українців мають порушення слуху різної складності, а війна ще більше загострила ситуацію - понад 30% військових отримали порушення слуху внаслідок вибухів і травм. Для комфортної комунікації торговельний центр запровадив систему для спілкування з людьми з вадами слуху. Також адміністратор ТРЦ спілкується з нечуючими людьми за допомогою додатку жестової мови УТОГ та з слабочуючими людьми завдяки підсилювачу звуку - індукційній петлі.

img 9532 scaled | 4

Ще у 2020 році було завершено повну реконструкцію площі біля торговельного центру, були модернізовані пандуси, покладена безшовна бруківка, додано більше місць для сидіння та відпочинку. Як наслідок - торговельний центр отримав 2 відзнаки “Відкриті двері” від ГО Доступно.UA за інклюзивність локації і оновлення площі.

Кожна людина в своєму житті проходить через певні етапи, де інклюзивність має значення. Мами з дитячими колясками, люди з тимчасовими травмами, люди з інвалідністю чи люди похилого віку - всі вони потребують додаткової турботи. Ми вважаємо, що інклюзивність публічних та комерційних закладів - це не просто тренд, а новий стандарт, який дає можливість проявити турботу про своїх клієнтів, - наголошує директор ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА" Олександр Оверчук.

Читайте також: У Рівному представили проєкт нового чотирьохповерхового ТРЦ (фото)

*Довідка. ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА" - торговельно-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 тисяч гостей. Загальна площа становить 17 600 кв.м, орендна - 12 800 кв.м. Серед основних торгових операторів ТРЦ - відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.