Жоден великий ритейлер не прийшов на тендер закупівель для ЗСУ – причина

Жодна велика торговельна мережа не прийшла на перші тендери Державного оператора тилу.

Про це заявив директор підприємства Арсен Жумаділов в коментарі Liga.net. За його словами, це пов’язано з каталогом продуктів.

Для великих мереж досі є малозрозумілою модель, яка використовується для продовольчого забезпечення, а саме – закупівля комплектів за каталогом. [У них] є питання до комплектів каталогу, що стосуються кількості, асортименту. Мережі кажуть, що не всі позиції імпортують і контрактують для потреб споживачів, які приходять до них у магазини, – сказав Жумаділов.

Наразі Міноборони планує переглянути каталог і прибрати з нього позиції, які ніколи не замовлялися. Їх буде декілька десятків, переважно це нестандартні й екзотичні товарні одиниці.

Втім, будь-яких преференцій ритейлерам Міністерство робити не буде.

Чи вийде ритейл, чи не вийде ритейл – це рішення ритейлу, – резюмував директор.

Нова система закупівель

Раніше ми розповідали, що Міністерство оборони запросило мережі супермаркетів до участі у тендерах ДП "Державний оператор тилу" (ДОТ) на постачання харчів для ЗСУ.

Нова система закупівель продуктів запрацює з 1 квітня, її вже репрезентували представникам 12 роздрібних мереж.

Читайте також: Свириденко: Україна може перевершити довоєнні показники експорту вже у лютому 2024 року

Постачання від мережевих ритейлерів має стати одним з елементів цієї системи, яка також передбачає прямі поставки від виробників та залучення професійних логістичних партнерів.

Мета запропонованої моделі - "залучити чесний бізнес до безперервного та якісного харчування бійців", пояснюють у Міноборони.