Walmart, Starbucks та інші. Світові компанії відстежують розмови своїх співробітників за допомогю ШІ

Найбільші роботодавці США, серед яких Walmart, Delta Air Lines, T-Mobile, Chevron, Starbucks, а також ціла низка європейських брендів, зокрема Nestle, користуються стартапом Aware для відстеження розмов серед своїх співробітників.

Аналітичний інструмент Aware, що базується на штучному інтелекті, дозволяє керівництву компаній відстежувати:

  • повідомлення співробітників;
  • вік;
  • місцезнаходження;
  • підрозділ;
  • стаж;
  • посадові функції.

Співзасновник та генеральний директор стартапу Джефф Шуман зазначив, що нейромережа допомагає компаніям у реальному часі «розуміти ризики у своїх комунікаціях». Також інструмент здатний виявляти знущання, переслідування, дискримінацію, недотримання вимог та іншу неналежну поведінку.

Walmart, T-Mobile, Chevron та Starbucks використовують технології Aware для управління ризиками та контролю за дотриманням вимог серед своїх співробітників.

Тенденція спостерігати за співробітниками за допомогою інструментів ШІ почала активно набирати популярність у світі з минулого року. Представники стартапу розповіли, що для навчання власних моделей машинного навчання використовують дані своїх корпоративних клієнтів.

Читайте також: ТРЦ мають переорієнтовуватись в універсальні громадські центри – думка

Так, сховище даних Aware містить близько 6,5 млрд повідомлень, що становить близько 20 млрд індивідуальних взаємодій більш ніж з 3 млн співробітників.

CNBC