“Сільпо” запустив сайт гастрономічних знайомств до Дня святого Валентина

Мережа супермаркетів “Сільпо” напередодні Дня закоханих запустила оновлену версію сайту, на якому користувачі знайомляться через схожі смакові вподобання.

Щоб отримати потенційну пару, необхідно відповісти на короткі запитання про улюблені десерти, закуски або напої для побачення. Цьогоріч функціонал сайту розширили, тепер на ньому також можна дізнатись любовне передбачення і поділитися з друзями у соцмережах.

Вперше ми запустили сайт знайомств до Дня закоханих у лютому 2022 року. Результат показав, що знайти свою пару через улюблену їжу іноді легше, ніж через фото чи опис профілю. Ми знаємо щонайменше дві історії закоханих, які познайомилися на нашому сайті та одружилися, а одне таке подружжя вже виховує дитину. Цього року ми запускаємо версію 2.0 сайту знайомств з оновленими запитаннями та любовними передбаченнями, щоб обʼєднати ще більше людей у любові до смачного або просто в любові, — говорить директорка з маркетингу мережі супермаркетів "Сільпо" Катерина Огуряєва.

Як це працює?

Як і в попередній версії сайту, для “метчу” з потенційним партнером необхідно авторизуватися через Facebook та відповісти на 7 тестових запитань. Наприклад, обрати побачення, яке врятує настрій у дощовий день.

Після надання відповідей користувач отримує посилання на профіль у Facebook та фото своєї пари, сумісної щонайменше на 70%.

Також на сайті можна прочитати своє любовне передбачення у жартівливій формі та поділитись нам у соцмережах, наприклад: «Я у стосунках, як йогурт: моя ніжність зашкалює» або "Я у стосунках, як ікра: завжди нагадую про свята".

Читайте також: Експрес-побачення, зізнання на радіо та благодійність. Що українські ТРЦ підготували до Дня закоханих 2024

Крім цього користувачі можуть поділитися історією свого метчу та знайомства, надіслати у формі зворотного звʼязку фото з першого побачення тощо.

All Retail