Мережа “Сільпо” поглинула сервіс доставки овочів і фруктів OVO – деталі угоди
Мережа супермаркетів “Сільпо” поглинула український інтернет-магазин із сервісом доставки свіжих овочів і фруктів OVO.
Сума угоди не розголошується, однак, за словами опитаних виданням Forbes джерел, мова може йти про кілька сотень тисяч доларів.
Бізнес OVO знаходився на межі закриття, тож навіщо Fozzy Group купувати цей сервіс, тим паче - непублічно?
Навіщо “Сільпо” доставка OVO?
Мережа має два типи власної доставки, перший - сервіс швидкої доставки Loko, другий - доставка в обраний часовий слот.
Комерційний директор Zakaz.ua Євген Нетреба зазначає, що під час пандемії коронавірусу люди звикли до доставки, тож щоб не втрачати клієнтів, найкращим рішенням для ритейлера є створення вибору – покупка онлайн або офлайн.
Власну доставку мають мережі супермаркетів АТБ та Varus. Ритейлери в Києві також користуються послугами сервісів Zakaz.ua, Turbo.ua, Glovo Express тощо.
Візія OVO збігається зі стратегією інновацій та обслуговування клієнтів "Сільпо", заявили у прес-службі ритейлера.
На думку експертів, компанія могла придбати проблемний стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.
Керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок вважає, що для "Сільпо" це покупка майданчика для тестів.
Вони активно розвивають свою доставку та Loko. OVO може покращити їхню пропозицію в категорії Fresh – свіжі овочі та фрукти, – каже інвест-директор Horizon Capital Денис Сичков.
Скільки міг коштувати OVO?
Оцінки від опитаних Forbes гравців ринку та інвесторів відрізняється, на думку Нетреби - сума купівлі була мінімальною, адже купувати фактично було нічого. Він припускає, що «Сільпо» придбав виключно торгову марку.
Проєкт був у досить тяжкому становищі після початку повномасштабного вторгнення, визнає керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок.
Сума купівлі, гадаю, була кілька сотень тисяч доларів у кращому випадку, – говорить він.
Співзасновник стартапу ChoiceQR Володимир Оляніцький вважає, що сума угоди могла дорівнювати собівартості, тобто обсягам інвестицій в сайт та брендінг, а це приблизно 500 тис. доларів.
*Довідка
OVO – це служба доставки свіжих овочів і фруктів із дарк-сторів, тобто магазинів, які працюють лише на доставку без можливості фізичного відвідування.
Читайте також: Найбільший український виробник товарів для дому купує свого головного конкурента
Клієнти робили замовлення на сайті OVO, їх розвозили кур’єри. Вартість доставки замовлення до 500 грн фіксована – 39 грн, понад 500 грн – безкоштовно.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації