PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні та підтримку ЗСУ у своїй рекламі
Світовий гігант з виробництва продуктів харчування та напоїв компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі.
Фірма володіє брендами Lay's, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, "Чудо", "Слов'яночка", "Садочок", "Сандорик" та іншими, і внесена у перелік спонсорів війни НАЗК.
Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні, під час пошуку нового рекламного піар-агентства PepsiCo поставила умову: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (з боку бренду), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.
Про це йдеться у дослідження активістської групи B4Ukraine. Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що "створюють відчуття "небезпеки".
B4Ukraine зв'язалася з офісами Pepsi в Україні та США з проханням надати коментар, однак поки не отримала відповіді.
Чому PepsiCo боїться згадок про війну?
На думку аналітиків, можливою причиною такої поведінки може бути те, що PepsiCo досі продовжує роботу в росії та навіть нарощує свої прибутки у країні-агресорці.
Чистий прибуток PepsiCo в Росії минулого року зріс на 333%, до 525 млн доларів. Компанія виплатила Кремлю близько 115 млн доларів податків. Зараз культова Pepsi Cola продається під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi Cola, як і раніше, легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому паралельному імпорту, – констатували активісти.
Читайте також: Американську ресторанну франшизу Subway внесли до переліку спонсорів війни
*Довідка. Раніше Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло PepsiCo до переліку міжнародних спонсорів війни. Окрім того, що компанія працює в рф, її продукцію було знайдено у харчових пайках російських солдатів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації