Французький ритейлер Carrefour відмовився продавати товари PepsiCo через зростання цін

Одна з найбільших французьких мереж супермаркетів Carrefour відмовилась продавати товари компанії PepsiCo.

Ритейлер аргументує це тим, що вважає зростання цін на продукцію американського виробника неприйнятним.

З полиць магазинів мережі вже з 4 січня зникли такі продукти PepsiCo, як Pepsi, чипси Lay's та 7up.

Ми більше не продаємо цей бренд через неприйнятне зростання цін, - сказав представник ритейлера.

Натомість у PepsiCo на запит журналістів не відповіли. У жовтні 2023 року в компанії заявили, що планують "скромне" підвищення цін, оскільки попит зберігся попри подорожчання продукції.

Тим часом у Франції у грудні 2023 року інфляція зросла на 4,1% у річному вираженні, при цьому зростання цін на харчові продукти сповільнилося до 7,1% з 7,7%.

Також є проблема із так званою шкрінфляцією, коли виробники зменшують пакування продукту, щоб приховати підвищення цін. Такі товари Carrefour почала позначати спеціальним маркуванням.

*Довідка

PepsiCo виробляє напої, соки, чипси, закуски, молочні продукти та інші харчові продукти під основними марками Chester's, Chipsy, Lay's, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7up, Simba, Snack a Jacks, Sonric's, Tropicana тощо.

Читайте також: Найбільша мережа супермаркетів ОАЕ відкрила магазин на обладнанні компанії з Луцька (фото)

Наразі незрозуміло, чи буде вилучено з продажу продукти компанії, які вже є на полицях Carrefour, додав представник мережі.

Reuters