Відома мережа фаст-фуду відстежуватиме клієнтів з похміллям за допомогою розпізнавання обличчя

Мережа ресторанів швидкого харчування Burger King на період новорічних свят запровадила незвичну промо-акцію.

В рамках кампанії клієнтам, яких система розпізнавання обличчя визначить як людей з похміллям, запропонують спеціальну знижку.

Розмір дисконту залежатиме від того, наскільки погано почувається людина, яка вживала спиртне напередодні. Як це працює мережа продемонструвала у рекламному ролику.


Однак, згідно з політикою конфіденційності на веб-сайті акції Hangover Whopper, система не здатна надавати правдиву оцінку рівню похмілля за аналізом обличчя. Тож акція скоріше є святковою розвагою, тим більше, що Burger King обіцяє не ділитися фото користувачів з третіми сторонами та заявляє, що не використовуватиме їх для реклами чи будь-яких інших цілей.

BK зобов’язується видаляти ці дані, зображення та відео, виправляти їх або надавати їх власнику, коли це вимагається, — йдеться в правилах.

Читайте також: McDonald’s запускає новий формат ресторанів CosMc’s – що в меню та як вони виглядатимуть

В Україні, на жаль, Burger King поки не представлений, однак активно розвивається мережа McDonald's. Раніше ми розповідали, що компанія відкрила ще один ресторан на автомагістралі Київ-Чоп. Детальніше про це, читайте в матеріалі.