Німецькі ритейлери розчаровані сезоном різдвяного шопінгу

Настрої німецьких ритейлерів у грудні виявилися невтішними, оскільки період передріздвяних покупок не зміг дати очікуваного поштовху. Прогнози на найближчі місяці також залишаються похмурими.

Про це йдеться у результатах опитування економічного інституту Ifo.

Зазначається, що показник ділової ситуації в роздрібній торгівлі впав до -12,1 у грудні з -8,8 у листопаді.

Для багатьох роздрібних торговців бізнес у перші тижні святкового сезону був не таким хорошим, як вони сподівалися, - каже експерт Ifo Патрік Хеппнер.

Інфляція в країні сповільнювалась протягом 2023 року, досягнувши 2,3% у листопаді, тож споживчі настрої демонструють певні ознаки покращення.

Однак інфляція може знову зрости на початку 2024 року, оскільки бюджет на наступний рік передбачає скорочення певних субсидій та нові податкові заходи. Тож клієнти супермаркетів залишаються стриманими, а це, ймовірно, принесе німецьким ритейлерам важкий початок 2024-го.

Однак зниження інфляції та зростання заробітної плати, ймовірно, підвищать купівельну спроможність і забезпечать більший роздрібний попит протягом року, - додав Патрік Хеппнер.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у листопаді сягнув найвищого рівня з початку війни

За даними GfK, споживчі настрої в країні з початком нового року покращаться, проте невідомо, чи стане це зростання початком стійкого відновлення після дуже низького рівня для економіки Німеччини.

ESM