ТРЦ мають почати стратегічно думати про свої цифрові охоплення – думка

Сьюзен Хагерті Бонсак, нова генеральна директорка компанії Placewise, яка займається постачанням цифрових технологій в ТРЦ по всьому світу, вірить у майбутнє фізичних торговельних центрів.

Своїм поглядом на індустрію європейських ТРЦ, важливість технологій та інше, вона поділилась у першому інтерв’ю з ACROSS. Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з розмови.

Цифрові можливості ТРЦ

Сьюзен Бонсак відзначає певні відмінності між США та Європою у цьому питанні, однак каже, що з обидвох боків ця галузь все ще перебуває на початкових стадіях.

І європейські і американські торговельні центри мають почати стратегічно думати про свій цифровий охоплення, а технології не стоять на місці, тож надалі з’являтимуться нові можливості.

Це стосується не лише маркетингу, підкреслює експертка, керовані даними плани впливають на багато інших сфер, таких як лізинг і операційна діяльність.

Цифрове охоплення ТРЦ на місцевому ринку є найважливішим загальним KPI. Це дещо унікально для торгових центрів. Яка частка унікальних клієнтів (UAV – унікальні щорічні відвідувачі) у їхній базі даних клієнтів, яку можна активувати за допомогою спілкування та стимулів, наданих у цифрових каналах? - каже Бонсак.

Placewise працює з усіма типами нерухомості, що мають компонент роздрібної торгівлі, очевидно, що стрип-молл має інші потреби та можливості, ніж традиційний торговельний центр.

Незважаючи на всі прогнози, усі дослідження показують, що ТРЦ та роздрібна торгівля є стійкими, і багато з них працюють дуже добре… Кількість відвідувачів зростає через те, що ТЦ переосмислюють свої концепції. Звіти підтверджують, що покупки в Інтернеті не можуть легко замінити фізичні покупки. Крім того, власники нерухомості продовжуватимуть відроджувати свої центри, що призведе до майбутнього зростання – лідери зрозуміють, що для того, щоб залишатися актуальними, центри завжди повинні відображати потреби покупців, особливо потребу в персоналізації та залученні, - розповідає гендиректорка Placewise.

Використання цифрових інструментів

Збір даних та цифрові інструменти справді можуть спростити керування та співпрацю з орендарями, каже експертка.

Але слід зосередитися на технології в поєднанні з даними, а не лише на даних. ТРЦ повинен вміти обробляти та активувати дані, щоб створити цінність для зацікавлених сторін.

Деякі з наших найбільш просунутих клієнтів реалізували стратегії, у яких вони працюють з двох сторін, використовуючи дані для підвищення цінності партнерства між клієнтом і орендарем. Що стосується лізингового бізнесу, цифрові відомості та можливості вносяться в розмови структурованим способом, щоб дозволити орендарю приймати рішення не лише щодо фізичні атрибути розташування, а також цінність цифрових даних і даних, які вони можуть очікувати, відкриваючи новий магазин, - наводить приклад Сьюзен Бонсак.

Ключовою технологією є правильний збір та використання даних, а для цього потрібні програмні засоби/технології. Результатом мають бути ефективні бізнесові та маркетингові рішення.

Простіше кажучи, щасливі клієнти є лояльними клієнтами. Вони бачать, що їх цінують. Центри часто є важливою частиною спільноти, і розумне використання технологій може зміцнити ці відносини, - пояснює спікерка.

Втім, перехід до більш персоналізованого досвіду має бути збалансованим, щоб не перевантажувати клієнтів, і тут дані будуть вирішальними для тонкого налаштування.

Щодо орендарів, то адміністраціям ТЦ ще є над чим працювати, підкреслює Бонсак.

Читайте також: Аутлет-центри у Європі залишаються найкращим форматом роздрібної нерухомості

Це такі ж значущі відносини, як і з кінцевим користувачем – те, як орендарі можуть бути залучені та відчувати, що це (договір лізингу) є двосторонніми «стосунками», буде мати вирішальне значення в майбутньому. Маркетингові зусилля, сучасні комунікаційні та технічні інструменти, рішення на основі даних тощо будуть вирішальними при виборі нового місця розташування, - резюмувала вона.