Українська дизайнерка Anna October представила колаборацію з американським брендом J.Crew

Українська дизайнерка Anna October створила лімітовану колекцію одягу та аксесуарів у колаборації з американським фаст-фешн брендом J.Crew.

Капсула приурочена до зимових свят і вже доступна на сайті американського ритейлера.

Ціни на речі стартують з 78 доларів за браслети та доходять до 385 доларів за вечірні сукні, також до колекції увійшли топи, спідниці та светри.

До традиційної естетики J.Crew українка додала коктейльні елементи, як от довгі тонкі бретелі, відкриті плечі, пір’я та паєтки. Однак у капсулі є і комфортні речі з кашеміру.

Затишний святковий настрій цієї колекції допоможе насолоджуватися простими моментами дня на повну, – каже про лінійку дизайнерка.

hol23 01 8060001 digital | 1
hol23 09 8040029 digital | 2

*Довідка

Дохід американського фаст-фешн ритейлера цьогоріч склав близько 2,3 млрд доларів, тоді як у 2022-му лише 2,1 млрд доларів.

Компанія працює на ринку вже 20 років, поціновувачкою бренду є колишня перша леді США Мішель Обама, ритейлер також входить до рейтингів: “Найбільші приватні компанії США” та “Бренди з найбільшим соціальним впливом”.

Читайте також: Українська кав’ярня-кондитерська Namelaka відкрила ресторан у ТРЦ Dubai Hills Mall

Український бренд Anna October працює вже 13 років, а у 2022-му його засновниця увійшла до списку професіоналів, які визначають розвиток глобальної індустрії моди “BoF 500”. Також вітчизняна дизайнерка дебютувала на Тижні моди в Парижі.

Forbes