В ТРЦ та супермаркетах: яким буде різдвяно-новорічний шопінг українців у 2023 році (дослідження)
Аудиторська компанія “Делойт” дослідила плани українців на різдвяно-новорічний шопінг у 2023 році.
Аналітики вирахували, скільки споживачі готові витратити на подарунки, що взагалі купуватимуть і скільки людей спрямує гроші на допомогу ЗСУ та цивільним.
Незважаючи на повномасштабну війну, яка триває вже другий рік, 59% респондентів не планує відмовлятися від святкових покупок, однак показник дещо знизився порівняно з минулим роком, коли подарунки та новорічну атрибутику готувались купувати 61% опитаних.
За результатами дослідження, 67% українців почнуть святковий шопінг у період з 1 до 24 грудня, тоді як минулого року покупки переважно відкладали на другу половину грудня.
Майже 45% респондентів святкуватимуть Різдво 25 грудня, 32% планують відзначати свято двічі (25 грудня та 7 січня). Лише 17% опитанних планують святкувати Різдво 7 січня.
Де планується шопінг?
Основним місцем для зимового шопінгу залишатимуться супермаркети (72%) та великі ТРЦ (51%). Купувати онлайн планують лише 40% опитаних, серед них, 92% віддадуть перевагу смартфону для здійснення шопінгу, що значно більше, ніж рік тому (66%).
49% опитаних зазначили, що більше коштів витрачають на святкування Нового року, 35% витрачають на обидва свята порівну і лише 16% святкують Різдво пишніше.
Найбільше на святкування Нового року планують витратити мешканці східних областей України, а на Різдво - західних регіонів.
Скільки готові витратити?
47% українців готові витратити на різдвяно-новорічний шопінг не більше 25% свого місячного доходу, минулого року показник становив 40%.
Найбільша частка тих, хто готовий витратити понад 10 тис. грн сконцентрована у південних областях України. Тоді як у 2022-му найбільший відсоток тих, хто був готовий витратити понад 10 тис. грн, належав респондентам, які перебувають за кордоном.
Для більшості українців (56%), бюджет на подарунки становитиме від 1000 до 5000 гривень. При цьому 70% респондентівне планують залучати кредитні кошти для здійснення святкового шопінгу.
Що купуватимуть?
У “Делойт” з’ясували, що люди віком від 58 років витрачають кошти здебільшого на продукти харчування, тоді як респонденти 18-27 років готові витратитись на предмети домашнього вжитку, косметику, книги та поліграфічну продукцію.
Для українців віком від 28-42 років найпопулярнішими товарами є дитячі іграшки.
Благодійність
55% українців зазначили, що хочуть витратити майже половину “святкового” бюджету на благодійність, а 10% планують витратити на це більшу частину бюджету.
Читайте також: Брак персоналу і нові ринки збуту: Mastercard дослідив український бізнес у 2023 році
86% з тих, хто планує жертвувати кошти на благодійність, направлятимуть кошти на ЗСУ, 66% українців віддадуть перевагу продавцям, які переказують частину коштів з кожної покупки на допомогу ЗСУ та постраждалим цивільним особам.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації