Amazon представив власний чат-бот для бізнесу на основі штучного інтелекту

Найбільша платформа електронної торгівлі Amazon офіційно запустила новий чат-бот Q з метою залучити великих корпоративних клієнтів до свого хмарного сервісу AWS.

Також компанія пропонує сервіс захисту від репутаційної шкоди, яку потенційно може завдати штучний інтелект.

Новий чат-бот ритейл-гіганта стане у нагоді в питаннях підвищення продуктивності праці, допомагаючи працівникам узагальнювати важливі документи та заявки до служби підтримки. Також з допомогою Q можна спілкуватися через комунікаційні програми, такі як корпоративний месенджер Slack.

Розробка з’явилася приблизно через рік після старту ChatGPT від OpenAI, який спричинив справжній фурор у світі і привабив шалений потік інвестицій у стартапи, пов’язані з генеративним ШІ.

Генеральний директор AWS Адам Селіпські на конференції Amazon з хмарних обчислень оголосив про створення нового захисту від небажаного контенту в додатках генеративного ШІ. Він матиме назву Guardrails for Bedrock.

Guardrails for Bedrock

Інструмент фільтруватиме шкідливий контент, оскільки генеративний ШІ навчається на загальнодоступному контенті, до відповідей користувачам можуть час від часу потрапляти образливі слова чи інший неприємний контент.

Особливо проблематично це для молодих користувачів, адже доведено, що нейромережі можуть своїми відповідями впливати на громадську думку під час глобальних конфліктів або виборів.

Читайте також: Apple виплатить 25 млн доларів Мін’юсту США для врегулювання скандалу із дискримінацією

На думку деяких активістів, через певний час генеративний штучний інтелект може вийти з під контролю своїх творців і пропонувати все більш небезпечний контент.

Reuters