Попит на українські товари зріс на 70%: що купують на Rozetka у Чорну п’ятницю
В останню пʼятницю листопада та напередодні по всьому світі та в Україні відбувається наймасштабніший розпродаж року, який називають Чорна пʼятниця. Онлайн-ритейлер Rozetka проаналізував, що в цей період купують найчастіше та як змінюється попит на товари, а УРТЦ ділиться отриманими результатами дослідження.
Загальні показники
Цікаво, що у перші дні розпродажу користувачі придбали на 70% більше товарів українських виробників порівняно з попереднім тижнем.
Загалом цього року до Чорної пʼятниці кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівняно з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%. Загалом, за перші дні розпродажу цьогоріч кожен із покупців вже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.
У перші дні Чорної п'ятниці покупці придбали на сайті онлайн-ритейлерa вдвічі більше українських товарів, ніж минулого року. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо підсилювати українську економіку й ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників. Щоб у сезон Чорної пʼятниці всі могли так само швидко й комфортно отримати замовлені товари, на певні категорії діє безплатне кур'єрське доставлення до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Також у період знижок ми на 50% збільшили кількість курʼєрів, працівників на складах та в точках видачі, — зазначає директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.
Топ-товарів
Серед усіх найпопулярніших категорій товарів на сайті онлайн-ритейлера у 2023 році найбільший попит мали: корм для котів, одяг та взуття, гель для душу та чай, тоді як минулого року це були ліхтарі, пральні засоби, акумулятори й батарейки та інші.
Товари, які мають найбільший попит у топових категоріях цього року, також відрізняються від минулорічних. Ще у Rozetka помітили, що для отримання замовлення покупці на 25% частіше обирають доставлення кур'єром, тоді як на Чорну п'ятницю у 2022-му кур'єрським доставленням користувались на 12% частіше.
Читайте також: Інфляція, ріст середнього чеку та попередня реєстрація: чого очікують ритейлери на Чорну п’ятницю 2023
Найдорожчим замовленням у період Чорної пʼятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 тис. гривень, цього року найдорожче замовлення складається з декількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15, його загальна вартість становить 322 тис. грн. Загалом середня вартість кошика до Чорної п'ятниці у 2023 році вже збільшилась на 40%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації