Shein може перегнати H&M та Inditex за обсягом виручки за підсумками 2023 року

Китайський гігант онлайн-ритейлу Shein може перевершити двох головних європейських ритейлерів H&M та Inditex за розміром виручки у 2023 році. Результату вдалося досягти завдяки рекордному обсягу продажів за перші три квартали.

Минулого року прибуток Shein становив 23 млрд доларів, а значне зростання у 2023-му сприятиме ще більшому зміцненню позицій на ринку.

За три квартали цього року китайському майданчику вдалося заробити 24 млрд доларів, у той час як шведський ритейлер H&M отримав лише 16,4 млрд доларів за аналогічний період. Іспанська корпорація Inditex повідомила про результат у 18,3 млрд доларів за 1-у половину 2023 року, тож імовірно, Shein вдасться залишити позаду їх обох.

Перспективи Shein

На думку аналітиків, Shein наближається до того аби стати новим Amazon, і цьому не завадило навіть зниження вартості активів зі 100 млрд. доларів до діапазону 60-70 млрд. Компанія вже не обмежується лише продажем одягу, а розширює асортимент і на інші групи товарів, зокрема косметику, електроніку, тощо.

У серпні компанія уклала угоду про стратегічне партнерство з оператором мережі магазинів американського бренду швидкої моди Forever 21. Тепер Shein може здійснювати так званий перехресний продаж і використовувати фізичні точки для розширення своєї клієнтської бази.

Читайте також: Світові продажі смартфонів почали зростати після більш ніж дворічного занепаду

Через декілька місяців китайська компанія придбала торгові знаки британського бренду Missguided і це стало першою масштабною покупкою ритейлера у Великій Британії, а вже 19 листопада з'явилася інформація про те, що Shein готується відкрити ще один офіс у Манчестері.

Китайський онлайн-гігант також підтвердив свою зацікавленість у покупці бренду Topshop, який наразі належить Asos.

Trade Master