Що купують українці на Чорну п’ятницю 2023 – аналітика “Епіцентр”

У перші дні розпродажів до Чорної п’ятниці продажі у мережі гіпермаркетів “Епіцентр” зросли більш ніж на третину.

Найбільше українці витрачають на побутову хімію, посуд, автотовари, техніку та електроніку і товари для свят, розповіли УРТЦ у прес-службі компанії.

Там додали, що цьогорічний розпродаж у мережі стартував 18 листопада і вже у перші дні акції з’явився ажіотажний попит на товари зі знижками у 70%. Лише за перші два дні товарообіг зріс майже на 34% у порівнянні з аналогічним періодом жовтня.

Продажі на Чорну п'ятницю традиційно зростають на 30-40%, а середній чек - на 20%. У нинішніх умовах прогнозувати ситуацію з попитом та продажами вкрай важко. Проте згідно з опитуванням, яке компанія проводила напередодні Black Friday-2023, понад 84% покупців очікували старту акції, щоб придбати необхідні товари за вигідними цінами. А динаміка торгівлі в перші дні Чорної п'ятниця продемонструвала, що у нинішні складні часи, коли економічна ситуація в країні залишає бажати кращого, вигідні покупки стають ще більш актуальними, - каже директор з роздрібної торгівлі мережі “Епіцентр” Дмитро Танько.

Що найбільше купували?

Найбільше покупці витрачали на:

  • побутову техніку та електроніку (телевізори, пралки, холодильники, пилосмоки, мікрохвильовки, кавоварки);
  • побутову хімію (туалетний папір, серветки, засоби для прання та миття посуду, інвентар для прибирання);
  • посуд (сковороди, каструлі, кухонні аксесуари, тарілки);
  • автотовари (зимові шини, омивачі, акумулятори);
  • товари для свят (новорічні іграшки та прикраси, ялинки тощо).

У перші дні розпродажу українці також намагалися зекономити на будівництві, ремонті та оздобленні осель і купували багато керамічної платки, ламінат, змішувачі й кераміку, люстри, будівельні суміші, двері, меблі, текстиль для дому та інше.

Високим залишався попит на зарядні станції, павербанки, генератори, обігрівачі, туристичні плитки та газові балони.

Також відзначається стабільне зростання продажів продуктів харчування, зоотоварів, одягу та взуття і дитячих іграшок.

Читайте також: Інфляція, ріст середнього чеку та попередня реєстрація: чого очікують ритейлери на Чорну п’ятницю 2023

Ритейлер також розраховує на ще більше пожвавлення продажів з п'ятниці 24 листопада по неділю 26 листопада, тобто у завершальний період Black Friday.