“Нова пошта” хоче інтегрувати штучний інтелект у створення накладних

Найбільша приватна служба доставки в Україні “Нова пошта” розглядає можливість створення накладних за допомогою голосу і технологій штучного інтелекту.

Про це розповіли у прес-службі компанії.

Ми думали над технологією, яка допоможе клієнту створювати голосом накладну. Але наразі не знайшли правильного рішення, хоча ми провели багато тестів з цією функцією, і поки що голосом створювати накладну довше, ніж у мобільному застосунку чи у відділенні, – розказали у “Новій пошті”.

Це не єдиний напрямок використання штучного інтелекту, над яким думають в компанії. Також “Нова пошта” працює над полегшенням отримання внутрішньої інформації для працівників, зокрема спрощенням використання бази знань, документообігу та доступу до будь-якої інформації НП.

Для відпрацювання різних можливостей штучного інтелекту, компанія провела відкритий хакатон (форум для розробників) інновацій. На ньому зібралися 18 команд розробників, які шукали рішення на базі нейромережі для покращення клієнтського сервісу.

Читайте також: METRO масштабував технологію безконтактного сканування та оплати на п’ять ТЦ

За результатами форуму було відібрано п'ять українських команд, з якими “Нова пошта” розпочала співпрацю у цій галузі.

Не лише логістичні компанії починають активно використовувати штучний інтелект у своїй роботі. Технології також проникають у галузь ритейлу та девелопменту, як саме українські ТРЦ та торгові мережі використовують ШІ, читайте в матеріалі.

Liga.Бізнес