Польський ритейлер Żabka запускає формати Drive та Non Stop

Популярний польський ритейлер Żabka запускає магазини нових форматів і планує активно розвивати їх найближчим часом.

Йдеться про концепцію Żabka Drive, де можна робити покупки не виходячи з авто та Żabka Non Stop, яка вдень працюватиме як звичайний магазин, а вночі – за принципом самообслуговування.

Żabka Drive

На думку фахівців, новий формат мережі Drive може стати революційним для країни. У мережі вирішили, що принцип Drive Through підходить не лише для фаст-фудів і буденні покупки можна робити за таким саме алгоритмом.

Перший магазин Żabka Drive незабаром з’явиться у Пясечно під Варшавою, його мали відкрити ще в грудні 2022 року, але термін перенесли.

У цій версії магазину буде окрема зона зі столиками, де клієнти зможуть перекусити та відпочити під час подорожі. Цікаво, що відвідувачі також можуть зайти всередину, щоб вибрати товари у традиційний спосіб.

Żabka Non Stop

Цей формат поєднує у собі ознаки традиційної торгової точки та магазину самообслуговування. Перший заклад має з’явитися у Варшаві, здійснювати покупки там можна буде цілодобово, але за різним алгоритмом: з 6:00 до 23:00 як у звичайному магазині, у інший час – заклад перетвориться на магазин самообслуговування Żabka Nano.

Читайте також: Відкриє 20 магазинів за рік: в Україну заходить польський бренд одягу Greenpoint

Аби придбати щось після 23:00 потрібно мати мобільний додаток Żappka з підключеною платіжною карткою. Відвідувач просто бере потрібний товар з полиці, а система автоматично рахує продукти та їхню кількість і стягує відповідну суму з картки.

Polskie Ekonomiczne Wiadomości