Shein купує британський фешн-бренд Missguided через зростаючу конкуренцію

Китайський гігант онлайн-торгівлі компанія Shein придбала у британського фешн-ритейлера Frasers Group популярний бренд жіночого одягу Missguided.

Сума угоди не розголошується, але відомо, що покупка Missguided стала першим вкладенням китайського ритейлера у британські бренди модного одягу.

Зазначається, що рішення про купівлю бренду Shein ухвалив через зростаючу конкуренцію з боку китайської платформи електронної торгівлі Temu.

Temu, що існує трохи більше року, вже змогла розвинути свій оборот на американському ринку до масштабів Shein. Shein зробив інвестицію в зростання у вирішальний для себе момент, - наголошує аналітик консалтингової групи Bernstein Робін Джу.

Плани Shein на США

Раніше стало відомо, що китайська компанія, головний офіс якої базується у Сингапурі, планувала провести первинне публічне розміщення акцій (IPO) у США (найбільшому для себе ринку) вже цього року.

Однак плани довелося відкласти приблизно на півроку через "несприятливу економічну ситуацію".

Читайте також: Девелопер на межі ліквідації. Засновник китайського гіганта Evergrande втратив 98% статків

*Довідка. IPO - перший публічний продаж акцій приватної компанії, зокрема у формі продажу депозитарних розписок на акції. Продаж може здійснюватися шляхом розміщення додаткового випуску акцій шляхом відкритої підписки чи шляхом публічного продажу існуючого випуску акціонерами компанії.

Trade Master