Відкриє 20 магазинів за рік: в Україну заходить польський бренд одягу Greenpoint

На український ринок виходить польський бренд одягу Greenpoint. Компанія планує відкрити в Україні 20 франчайзингових магазинів у 2024 році.

Про це УРТЦ повідомили в компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним агентом і партнером бренду в Україні.

Саме Україна стане першим закордонним ринком ритейлера, де будуть представлені фізичні магазини. Бренд працює також у Словаччині, Румунії, Литві, Чехії, Угорщині, Австрії, Німеччині, Нідерландах, Болгарії, Італії, Іспанії та Хорватії, однак лише через канали e-commerce.

Бренд має чудовий асортимент, цінову категорію, дизайн та якість. Ми допоможемо забезпечити хороші локації. Це основні фактори які потрібні для успіху. В 2024 році компанія націлена відкрити 20 магазинів в Україні, а впродовж наступних років їх кількість може збільшитись в кілька разів. Перш за все компанія націлена на розвиток у Києві та західних регіонах країни. Але в цілому Greenpoint готовий відкривати магазини в населених пунктах від 30 тис. населення, що дуже розширює потенційну географію розвитку мережі, - зазначає гендиректор RDA Андрій Лотоцький.

Плани Greenpoint в Україні

Компанія передусім зацікавлена у відкритті магазинів в торговельних центрах, оскільки цей формат є зрозумілішим для керівництва. Водночас бренд готовий розглядати й приміщення в стріт-ритейлі, якщо вони відповідатимуть вимогам Greenpoint. Це має бути головна торгова вулиця з великим потоком покупців, а приміщення обов’язково на першому поверсі з вікном та входом з головної магістралі.

Умови франшизи у польського ритейлера достатньо лояльні, він не виставляє вимог щодо купівлі у нього обладнання та суми інвестицій на квадратний метр.

Вимоги стосуються лише технічних аспектів і бренд-буку, якого слід дотримуватись, а все обладнання і матеріали франчайзі можуть виробляти в Україні.

Тривалий час ми проводили переговори, надавали аналітичні дані стосовно поведінки та стану ритейлу в Україні, кількості нових ТЦ, демографічної ситуації тощо. Зрештою компанія прийняла рішення розвивати партнерський бізнес в Україні. Зараз розглядаються варіанти як з продажу майстер-франшизи, так і регіональних франшиз декільком партнерам. Своєю чергою компанія RDA буде проводити пошук франчайзі, надавати переговорний супровід, та виконувати консалтингову функцію для Greenpoint, - зазначив Лотоцький.

Читайте також: Власники “Епіцентру” Гереги отримали дозвіл на поглинання мережі Intersport Polska

*Довідка. Greenpoint - польський бренд жіночого одягу, що має одноіменну мережу магазинів у Польщі. Перша точка була відкрита у Кракові в 1992 році, а зараз мережа компанії налічує вже 219 магазинів, 124 з яких працюють на умовах франшизи.