Jacquemus відкрив поп-ап простір у вигляді гігантської сумки у Сеулі (фото)

Французький модний дім Jacquemus представив нову концепцію поп-апу у міському районі корейського міста Сеул - Café Fleurs.

Це квітковий магазин у формі легендарної сумки бренду Bambimou, що інкапсулює простір площею майже 186 кв. м.

Всередині “аксесуару” продаються букети з білих еустом, а також є кафе, де подають лише вісім спеціальних напоїв. 

600x800 vertical 14 | 1

Запуск поп-апу відбувся разом із представленням осінньої колекції Jacquemus "Le Chouchou" 2023 року, яка дебютувала у червні у Версалі, де гостей доставляли до їх місць човнами. Поп-ап у Сеулі можна відвідати до 29 жовтня.

600x800 vertical 10 1 | 2
600x800 vertical 11 1 | 3
600x800 vertical 13 | 4
600x800 vertical 12 | 5

Burberry прикрасив Сеул “пелюстковим лабіринтом”

Британський модний дім Burberry продовжує свою маркетингову кампанію "Burberry Streets". Нещодавно вона дебютувала у Лондоні, де бренд зробив ребрендинг вокзалу Бонд-стріт з власним пунктом призначення.

Тепер Burberry продовжує акцію у корейському Сеулі. Бренд прикрасив місто захоплюючими інсталяціями.

Читайте також: Prada візьме участь у розробці скафандрів для майбутньої місії NASA на Місяць

Вони розгорнулись у жвавому районі Сонгсу та продемонстрували фірмові знаки Burberry, такі як троянда та нещодавно переосмислений дизайн лицаря на коні.

Як виглядають унікальні інсталяції Burberry, дивіться в матеріалі.