Виручка та продажі Nestle падають через підняття цін на продукцію компанії

Найбільший у світі виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв Nestle повідомив про падіння продажів за підсумками перших дев’яти місяців 2023 року.

У період з січня по вересень виручка корпорації сократилась з 69,13 до 68,83 млрд швейцарських франків (76,53 млрд доларів)

У органічному вираженні, тобто без врахування поглинань та продажів активів, а також коливань курсів валют, продажі зросли на 7,8%. Хоча аналітики прогнозували зростання щонайменше на 8,1%.

Причини

Раніше Nestle підняв ціни на свої товари у середньому на 8,4%, чим підштовхнув споживачів обирати дешевші альтернативи. Це призвело до скорочення обсягів продажу, так, виручка компанії у Північній Америці з початку року знизилася на 0,3%, у країнах Азії, Африки та Океанії — на 4,8%, у Китаї — на 5,7%.

У Європі доходи збільшилися на 1,3% і сягнули 14,1 млрд франків, у Латинській Америці також зростання - на 5,7% до 9,1 млрд франків.

Генеральний директор Nestle Марк Шнайдер сказав, що надалі проводитиме політику ціноутворення "залежно від бренду та країни". При цьому поточні ціни виробник знижувати не планує. 

Читайте також: H&M вдруге випустить “зелені” облігації на 500 млн євро

Компанія очікує, що за підсумками року продажі зростуть на 7–8%, а базовий операційний прибуток становитиме від 17 до 17,5%.

Trade Master