У ТРЦ “Караван Outlet” відкрився перший магазин Andre Tan у новому форматі

У столичному ТРЦ “Караван Outlet” відкрився магазин відомого українського бренду Andre Tan у новій концепції.

Це перша та наразі єдина точка бренду у форматі outlet. Магазин має площу 88 кв. метрів, просторий та світлий дизайн, розповідають у прес-службі ТРЦ.

Аутлет - це магазин, де речі відомого бренду або багатьох відомих брендів пропонують зі значними знижками. Це здебільшого минулі колекції, тож продаж їх у магазинах такого типу дозволяє брендам вигідно позбутися непроданих залишків.

Andre Tan - однойменний бренд одягу відомого українського дизайнера Андре Тана. Кожна нова колекція кутюр’є складається з капсул.

Перспективи аутлетів в Україні

Раніше директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова розповіла, що магазини у форматі аутлет є дуже популярними в Європі, а в Україні новинка лише почала набирати обертів. Тож саме цей формат є одним із найперспективніших в нашій країні.

За словами експертки, в Україні цей формат недостатньо розвинений. Але якщо орієнтуватися на успішні бізнес-кейси західних рітейлерів, зазвичай на десять класичних магазинів вони мають один аутлет.

За даними acrossmagazine, саме аутлет-торгівля демонструє постійне зростання серед усіх сегментів ритейлу.

Читайте також: У ТРЦ “Караван Outlet” в Києві відкрився флагман міжнародної мережі аутлетів Discounterra

В UTG пояснюють, що зростання вартості життя змушує людей звертати увагу на те, скільки вони витрачають на товари другорядного значення, зокрема одяг.

ТРЦ “Караван Outlet”