Студія Світла: як Епіцентр впроваджує інноваційний формат у своїх ТЦ

Розвивати новий формат shop in shop – Студію Світла в Епіцентрі розпочали у 2020 році.

«У своїй роботі ми намагаємося створювати тенденції, йти в ногу з модою та дизайном, виконувати вимоги покупців та цінувати простоту. Тож наші продукти «адаптовані» під покупців. Це стосується і нашого нового формату Студія Світла, який відповідає сучасним тенденціям у моді та дизайні», – розповіла керівник напряму Ангеліна Бурлакова.

studiya svitla2 | 2

У Студії Світла представлено максимально повний спектр декоративного освітлення: класичні люстри, точкові світильники, бра, торшери, магнітні трекові системи та багато іншого. При цьому відбувається постійне оновлення асортименту – до 40% на рік, наразі представлено понад 12 000 позицій. Також у проекті було розроблено та впроваджено нове обладнання, нові інноваційні та зручні вітрини. Основними ідеями стали акцент на товарі, зручності вибору та комфорті покупців.

studiya svitla1 | 3

У середньому оновлення відділу та відкриття Студії Світла дозволяє збільшити продажі на 20-25%. Головним чином, на динаміку продажів впливає зміна локації в ТЦ, розширений асортимент, а також сучасніший дизайн та навігація.

studiya svitla3 1 | 4

Студії Світла відкриваються у всіх нових та оновлених ТЦ мережі Епіцентр. У вересні в оновленому торговому центрі у Дніпрі на вул. Бабенка, 25 відкрилася вже десята Студія Світла. А зовсім недавно ще один об’єкт такого формату розпочав роботу у столичному ТРЦ Blockbuster Mall.

«Наша глобальна мета на найближчі роки – стати ще зручнішими та зрозумілішими для споживача, щоб вивести наші Студії Світу на лідерські позиції в Україні. Для досягнення цієї мети продовжимо оновлювати відділи, працювати над розвитком асортиментної матриці, онлайн-каналу, а також покращення сервісу та лояльності для наших покупців», – поділилася Ангеліна Бурлакова.

Джерело