“Нова Пошта”, “АТБ” та інші: рейтинг найдорожчих українських брендів (інфографіка)

Поштовий оператор “Нова Пошта” став найдорожчим українським брендом, лише ім'я компанії та все, що з ним пов’язано, оцінюється орієнтовно у 192 млн. доларів.

Про це йдеться у дослідженні NV разом із MPP Consulting, які з’ясували вартість популярних вітчизняних ТМ та виокремили 50 найдорожчих.

До першої п’ятірки також увійшли:

  • мережа супермаркетів "АТБ" 185 млн доларів;
  • державний ПриватБанк 156 млн доларів;
  • онлайн-ритейлер Rozetka 143 млн доларів;
  • автозаправні комплекси ОККО 90 млн доларів.

У дослідженні агенція виходила з інвестиційного, географічного, технологічного та конкурентного факторів, а також унікального ідентифікатора і композитного фінансового показника.

Не увійшли в топ-5, однак потрапили у топ-10 бренди: кондитерської корпорації Roshen і телеком-оператора “Київстар”, “Наша ряба” від агрохолдингу МХП, олія “Олейна” і горілка “Хортиця”.

Зазначається, що кожен п’ятий бренд у добірці належить ритейлерам, як традиційним, так і онлайн-майданчикам.

photo 2023 10 12 14 59 13 | 1

Також в топ-50 потрапили одразу три мережі автозаправних комплексів і три фінустанови, три фармкомпанії та стільки ж брендів горілки.

photo 2023 10 12 14 59 14 | 2

У лідерах за кількістю позицій в рейтингу - продукти харчування, які завоювали 15 позицій.

photo 2023 10 12 14 59 13 2 | 3

З погляду потенційної вартості майже всі бренди порівняно з минулими роками мають відчутно менші цифри оцінки саме через фактори падіння економіки та різкого погіршення інвестиційного клімату, — каже засновник MPP Consulting Павло Мельник.

Читайте також: Ритейл знову лідирує. Українці відкрили рекордну кількість нових ФОПів у вересні 2023 року

Втім, за його словами, це тимчасове явище і у найближчі кілька років українські бренди зможуть стати набагато дорожчими.