У 5 разів більше за 2022-й: “Аврора” відкриє 500 нових магазинів за підсумками цього року

Найбільша українська мережа магазинів формату one dollar store "Аврора" за підсумками 2023 року планує збільшити кількість відкритих магазинів у п’ять разів порівняно із 2022 роком.

Про це розповів СЕО ритейлера Тарас Панасенко. За його словами, за 2023-й виторг "Аврори" складе приблизно 25-27 млрд грн, що як мінімум на 85% більше, ніж у 2022 році, тоді виторг мережі склав 13,5 млрд грн.

Також СЕО нагадав, що минулого року вдалося відкрити 100 нових магазинів, а цьогоріч компанія йде до показника у 500 нововідкритих точок.

Ритейлер розширив список імпортерів, якщо раніше це був лише Китай, то тепер мережа завозить товари і з європейських країн, Індії і Туреччини. Працює "Аврора" і з українськими постачальниками, періодично менеджмент компанії збирає їх разом, вислуховує їхні ідеї і, наприклад, показує NPS.

Панасенко додає, що у 2023-му "Аврора" збільшила долю продуктів харчування у магазинах до 15%. Зокрема, почалася реалізація енергетиків, розширився асортимент напоїв і снеків.

“Аврора” за кордоном

Раніше ми розповідали, що український дискаунтер відкрив перший магазин в Румунії.

Точка запрацювала у четвер, 5 жовтня, у місті Сучава на алеї Сатурна.

У соцмережах ритейлера обіцяють широкий вибір товари за цінами від 1 лей (7,74 грн за нинішнім курсом). У день відкриття проводили розіграш, пропонували подарунки та знижки.

Читайте також: Максим Бєлов, Novus: про нове позиціонування мережі, дискаунтери “Хапайка” та інше

Раніше у компанії розповідали, що у румунських магазинах представлятимуть імпортні, локальні та українські товари. Площа таких точок становитиме приблизно 100 кв. м.

Forbes