Перевірки онлайн-продавців: ДПС розповіла про моніторинг торгівлі у Instagram та Facebook

Державна податкова служба відстежує продажі онлайн, зокрема через соціальні мережі Instagram та Facebook.

Про це повідомили у прес-службі ДПС і нагадали, що власники магазинів у зазначених соцмережах повинні офіційно зареєструвати свій бізнес та вести свою підприємницьку діяльність згідно з законом.

ДПС постійно отримує інформацію про факти здійснення системної господарської діяльності без державної реєстрації. Всі випадки досліджуються та перевіряються працівниками податкових органів, а у випадку підтвердження наданої інформації вживаються відповідні заходи реагування, в тому числі податкові перевірки, - розповіли в ДПС про перевірки, однак методів їхнього здійснення не розкрили.

Зазначається, що продавці часто нехтують обов’язком реєстрації підприємницької діяльності, ухиляються від сплати податків, а розрахунки проводять через банківські картки фізосіб, що заборонено законом.

У ДПС звітували, що лише протягом вересня було виявлено чисельні випадки такої діяльності у соцмережах без державної реєстрації як суб'єкта господарювання.

Європейський оборот e-commerce

Оборот електронної комерції B2C у Євросоюзі минулого року сягнув 899 мільярдів євро.

Це вище за 849 мільярдів євро у 2021 році, йдеться у Європейському звіті про електронну комерцію.

Читайте також: Владислав Чечоткін: обсяг продажів Rozetka у 2023 році перевищить показники довоєнного 2021-го

У документі зазначається, що хоча темпи зростання e-commerce у 2022 році (на 6%) були нижчими, ніж у 2021-му, сектор продовжує досягати позитивного прогресу, і цьогоріч очікується подальше зростання. 

А що стало драйвером такого потужного зростання, читайте в нашому матеріалі.

ДПС