Amazon запустив платформу, де кожен може створити мерч з власним дизайном

Amazon запустив платформу Merch on Demand, де кожен охочий може створити власний бренд одягу. Потрібно лише завантажити ілюстрацію, вибрати тип і колір товару, а також додати опис продукту.

Про все інше, а саме - друк, виробництво, доставку і навіть обслуговування клієнтів, обіцяє подбати Amazon, при чому не вимагаючи від креатора жодних авансових платежів. За свої ідеї творці дизайнів отримуватимуть роялті з продажів.

Гігант e-commerce зазначає, що до платформи вже приєднались Disney, Marvel, Cartoon Network, Adult Swim, Universal, Dr. Seuss, Fortnite та Overwatch та багато незалежних дизайнерів.


Ідея ініціативи в тому, щоб допомогти кріейторам випускати широкий асортимент продукції з оригінальним дизайном, зокрема футболки, худі, попсокети та шопери без витрат на друк, виробництво та логістику. Свої перше роялті дизайнери отримають вже за місяць.

Amazon доставлятиме товари з Merch on Demand за допомогою власної служби доставки Prime до дверей покупців. Також мерч друкуватимуть лише після того, як на нього буде зроблене замовлення, що дозволить уникнути залишків на складах.

Позов FTC США проти Amazon

Раніше ми розповідали, що у США розпочався великий судовий процес проти Amazon.

Команда позивачів готувалася до справи декілька років, обвинувачення підготувала нова очільниця Федеральної торгової комісії (FTC) Ліна Хан.

Amazon звинувачують у незаконному зборі інформації через розумну колонку Alexa, розумні дверні замки та камери Ring.

Читайте також: У Китаї запустили послугу ведення онлайн-магазину штучним інтелектом

Також у FTC зазначають, що Amazon спеціально робить процес відписки від Amazon Prime занадто складним.

Найголовнішим звинуваченням є ствердження, що маркетплейс Amazon змушує продавців використовувати свої сервіси, зокрема доставку, рекламу та логістику, а якщо цього не робити - продажів не буде. Детальніше про справу проти американського техногіганта читайте в матеріалі.

MMR