Іспанське об’єднання ритейлерів Covirán тестує нову модель супермаркетів

Іспанський кооператив ритейлерів Covirán відкрив супермаркет у муніципалітеті Гранада у новому форматі, він поєднує у собі більшу інноваційність та стійкість.

У магазині присутні плазмові екрани, смарт-теги та мобільні зарядні пристрої, використовується більш ефективна модель енергоспоживання та перероблені матеріали.

Площа магазину становить 1000 квадратних метрів, він оснащений п’ятьма касовими апаратами.

Серед інших особливостей - допоміжні відділи рибних, м’ясних і делікатесних магазинів, виставка фруктів і овочів (з апельсиновим соковижималкою), окрема секція для приготування нарізаних фруктів і овочів, а також пекарня. Супермаркет пропонує доставку додому та самовивіз.

Нова модель маркету Covirán

Інноваційний формат тестується ще у трьох супермаркетах Covirán в Андалусії, незабаром компанія планує впровадити цю модель у всіх своїх магазинах.

Супермаркети будуть розташовані недалеко від будинків клієнтів і гарантуватимуть персоналізований досвід покупок, пояснили у ритейлера.

Читайте також: Хорватська мережа Konzum відкрила “розумний” магазин з технологією комп’ютерного зору

Новий формат покликаний покращити досвід покупок, підвищити ефективність роботи закладів і зменшити вплив на навколишнє середовище.

Протягом липня та серпня Covirán відкрив 20 нових супермаркетів, збільшивши загальну торговельну площу на 3686 квадратних метрів.

ESM