Чим відрізняється покупець у супермаркеті та користувач доставки – приклад VARUS

Ринок e-commerce в Україні швидко відновлюється і за прогнозом Statista, у 2025 році обсяг онлайн-продажів на ньому перевищить рівень 2021 року на 15%.

Не дивно, що активно розвивати онлайн напрямок почали і класичні ритейлери, зокрема створювати власні онлайн-магазини та залучати сервіси швидкої доставки.

У застосунку Glovo категорія q-commerce зросла на 63%, однак не всі усвідомлюють, що покупці в офлайн-супермаркеті та користувачі онлайн-сервісів швидкої доставки — це не одні й ті самі люди. Retailers на прикладі мережі супермаркетів VARUS розповідають, чим відрізняються ці споживачі.

Головна відмінність

Різниця між q-commerce та покупками у фізичному магазині полягає у кількості товарів у кошику, що впливає на розмір середнього чеку.

За одне відвідування VARUS українці в середньому купують 7 товарів, а середній чек становить 250 гривень.

А у замовленнях з VARUS у застосунку Glovo середня кількість продуктів удвічі більше — 15-16 одиниць вартістю 600 грн. 

Популярні категорії

У супермаркетах мережі гості найчастіше купують молочну та м’ясну продукцію, овочі й фрукти та алкогольні напої.

Натомість користувачі Glovo найбільше замовляють: солодкі безалкогольні напої, соки та нектари, молочну продукцію, фрукти та тютюнові вироби.

Найпопулярнішими конкретними товарами, як офлайн так і онлайн, є яйця, куряче філе та банани.

Користувацький досвід

Відвідувачі “фізичного” магазину VARUS в середньому проводить 25 хвилин за покупками, ще 20 хвилин займають дорога в магазин і додому.

У застосунку Glovo замовлення роблять в середньому протягом 15 хвилин, а решту часу (40-50 хвилин) користувач очікує на доставку.

Читайте також: “АТБ”, “Сільпо” та інші: топ-10 українських ритейлерів за виторгом у 2022-му

Відрізняються і пікові години та дні відвідування. Для супермаркетів пік припадає на проміжок з 17-ї до 18-ї години в четвер та суботу, а у застосунку товари з VARUS замовляють найактивніше з 17-ї до 20-ї години в п’ятницю та на вихідних.

Retailers