Nike вкотре очолив рейтинг найдорожчих брендів одягу у світі

Американський бренд спортивного одягу та взуття Nike вкотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів Brand Finance у категорії “одяг та аксесуари”.

Про це йдеться у щорічному звіті компанії.

Зазначається, що виробник зберігає за собою першість з 2015 року, відколи Brand Finance випустили перший звіт у категорії  “одяг та аксесуари”.

Вартість Nike за рік знизилася на 5,6%, наразі бренд оцінюється у 31,3 млрд доларів.

Інші бренди

Друге місце, як і минулого року, посідає французький модний дім Louis Vuitton, вартість якого зросла на 12,2% і становить 26,29 млрд доларів.

Третю сходинку займає ще один люксовий французький бренд - Chanel. Він показав впевнене зростання на 27%, досягши вартості у 19,39 млрд доларів і потіснивши у списку Gucci.

Brand Finance також відзначили бренд пухового одягу Bosideng із Китаю. Виробник щойно вийшов на європейський ринок і добре себе зарекомендував. Цього року китайському бренду вдалося попрацювати з відомими дизайнерами, зокрема французьким модельєром Жан-Полем Готьє.

І хоча зараз вартість Bosideng становить лише 1,9 млрд доларів (47-ме місце), у Brand Finance вважають його перспективним.

У дослідженні відзначається, що виробники продукції класу "люкс" (за винятком найбільших світових брендів) останнім часом стикаються із певними складнощами, зумовленими зокрема зростанням популярності спортивного одягу.

Труднощі помітили і гіганти фаст-фешн. Найпопулярніші масс-маркет бренди  H&M і Zara з моменту виходу попереднього рейтингу втратили 26% та 15% вартості відповідно.

Читайте також: Leroy Merlin стала найбільшою іноземною компанією, що досі працює в рф – рейтинг

Послаблення позицій ритейл-гігантів пов'язане з непрозорою політикою в питаннях екології. Наприклад, встановлено, що колекція одягу Conscious Collection від H&M, яка позиціонується як екологічна, насправді містить іще більше синтетичних матеріалів, ніж товари з традиційних колекцій шведського бренду.

Brand Finance