У Китаї запустили послугу ведення онлайн-магазину штучним інтелектом

У Китаї запустили послугу ведення онлайн-магазину штучним інтелектом. Нейромережа створює діпфейк будь-якої обраної людини, за допомогою чого і веде маркетплейс.

Штучний інтелект копіює зовнішність, міміку, рухи та голос будь-якої відомої людини. Розробники обіцяють, що згенеровану модель практично не відрізнити від оригіналу. 

Цілодобове ведення реклами онлайн-магазину та відповіді на коментарі коштуватиме тисячу доларів на місяць.

Технологію вже впроваджують провідні світові ритейл-майданчики, зокрема Taobao, Douyin та Kuaishou.

Напій, створений штучним інтелектом

Coca-Cola випустила напій зі смаком, створеним спільно людиною та штучним інтелектом.

У компанії зазначають, що Coca-Cola Y3000 є першим продуктом, у розробці смаку якого брала участь нейромережа. Він став останнім лімітованим смаком, запущеним в рамках платформи Coca-Cola Creations.

Використання штучного інтелекту для Coca-Cola є природним кроком для зацікавлення молодих споживачів. Як і інші напої лінійки, Y3000 не просуває і не розкриває смаковий профіль, а скоріше настрій чи враження.

Читайте також: Європейський оборот e-commerce у 2022 році сягнув 899 мільярдів євро

Як виглядає унікальний продукт та яку участь у створенні брав штучний інтелект, читайте в матеріалі.

Trade Master