“Цитрус” відкрив 70-й магазин мережі у київському ТРК “Проспект”

Український техноритейлер “Цитрус” відкрив 70-й магазин. Ювілейна точка мережі запрацювала 28 вересня, у столичному ТРК “Проспект”.

У новому магазині на клієнтів чекає великий вибір техніки та гаджетів від провідних світових брендів: смартфони, ноутбуки, дрібна побутова техніка та розширена зона з телевізорами.

Відкриття 70-го магазина – велика подія для всієї нашої команди. Ми багато та плідно працювали над тим, щоб повернутися до звичного нам темпу розвитку, а зараз навіть перевищили його. Ми вдячні клієнтам за довіру та будемо продовжувати робити все можливе, щоб ставати ще кращими, ще доступнішими для кожного, – заявив операційний директор ритейлера Вадим Танченко.

Також у цей день відкрилося два оновлених магазини “Цитрус” у Києві та Одесі,  з найбільшими в мережі зонами великої побутової техніки. Київський має площу 1500 кв. м, а одеський – 1200 кв. м. 

img 20230928 084246 510 1 | 1
photo 2023 09 28 10 25 07 | 2

Розвиток мережі

Відкриття 70-го магазину стало ще одним свідченням зростання та розширення мережі, яким ритейлер активно займається останній рік.

Адаптуючись до нових умов, ми намагалися не тільки зберегти свій бізнес, а й надати нашим клієнтам максимум підтримки. Повернути їх до відчуття стабільності хоча б у питанні постійного доступу до необхідної техніки. Ми перебудували всі процеси так, щоб швидко реагувати на потреби українців. Щоб, коли виникала необхідність у купівлі нового гаджета, – будь-то смартфон чи екофлоу – у них була впевненість, що це точно буде в Цитрус, – розказав СЕО компанії Цитрус Вадим Лисюк. 

Окрім відновлень пошкоджених магазинів, “Цитрус” взяв курс на відкриття нових точок. Таких магазинів за останній рік налічується десять, вони відкрились у таких містах: Київ, Львів, Хмельницький, Тернопіль, Івано-Франківськ, Харків, Житомир та Одеса.

Також техноритейлер експериментував із форматами. Так, у львівському ТРЦ Forum навесні запрацював магазин з унікальним дизайном, де поєднуються сучасність та українські традиції.

Читайте також: “Фокстрот” масштабував сервіс доставки за годину з Uklon Delivery

Дизайнерський “Цитрус” з’явився і у Івано-Франківську, у оновленому ТРЦ “Велес”. Дизайн містить поєднання української історії, історії міста та яскравої самобутності ритейлера.

Ще одним експериментом стало відкриття мініформатного магазина в Одесі, площею усього 68 кв. м.

Асоціація рітейлерів України