Показує смаки майбутнього: Coca-Cola випустила напій, створений за допомогою штучного інтелекту

Coca-Cola випустила напій зі смаком, створеним спільно людиною та штучним інтелектом.

У компанії зазначають, що Coca-Cola Y3000 є першим продуктом, у розробці смаку якого брала участь нейромережа. Він став останнім лімітованим смаком, запущеним в рамках платформи Coca-Cola Creations.

Використання штучного інтелекту для Coca-Cola є природним кроком для зацікавлення молодих споживачів. Як і інші напої лінійки, Y3000 не просуває і не розкриває смаковий профіль, а скоріше настрій чи враження.

Натхненні вічністю Coca-Cola, ми хочемо відзначити уявлення кожного про те, як може виглядати майбутнє. За допомогою технології на основі штучного інтелекту Coca-Cola Y3000 Zero Sugar уявляє, якою на смак може бути Coca-Cola з майбутнього, і пропонує інноваційний досвід для дослідження майбутнього, - сказала Оана Влад, старша директорка з глобальної стратегії Coca-Cola.

coca cola y3000 u.s. media asset landscape 1024x576 1 | 1

Участь штучного інтелекту

У компанії пояснили, що створили напій, використовуючи людський та штучний інтелект, щоб зрозуміти, як люди уявляють майбутнє через емоції, прагнення, кольори та смаки.

Компанія зібрала погляди споживачів з усього світу і об’єднала їх з ідеями від штучного інтелекту.

Дизайн також створювався спільно з нейромережею і відображає рідину у стані еволюції. Агрегатний стан передається завдяки зміни форми та кольору, які підкреслюють позитивне майбутнє.

Читайте також: New Balance відкрив перший магазин на Близькому Сході у ТРЦ Yas Mall

У рекламній кампанії наголошують, що Coca-Cola Y3000 дасть шанувальникам "несподівану і захоплюючу перспективу" того, як може виглядати 3000 рік.

Y3000 Zero Sugar та його звичайну версію запустили на окремих ринках по всьому світу, а у США продаються обидва варіанти.

MMR