Реконцепція ТРЦ Sofia Mall: як змінився об’єкт після оновлення

Після переформатування столичного Sofia Mall зі спеціалізованого меблевого у торговельно-розважальний центр, вдалося заповнити 96% його першого поверху.

Про це розповіли у компанії UTG, яка і займалася реконцепцією ТРЦ

Після оновлення в Sofia Mall вже відкрилися магазини JYSK, KFC, “Арора”, “Блиск”, “Сюф”, “Дюна”, “Нова пошта” та інші.

Щодо заповнення другого рівня ТРЦ, наразі триває підписання договорів про відкриття нових аутлетів та універмагів.

Деталі реконцепції

Загальна площа об’єкту становить 13 тис. м. кв, відкрився він у 2021 році на Софіївській Борщагівці, але тоді був спеціалізованим меблевим торговим центром.

Після багатостороннього аналізу з урахуванням локації та потоків потенційних відвідувачів, експерти UTG вирішили повністю змінити формат об’єкта. При цьому компанія виступила як у ролі розробника концепції, так і ексклюзивного брокера.

В результаті реконцепції Sofia Mall перетворився на ТРЦ орендною площею 11 тис. м кв, його якірними орендарями стали супермаркет “Сільпо” площею 3 тис. м кв., а також ресторан KFC на 314 м кв, з літньою терасою та драйвом, а також магазинів товарів для дому JYSK площею 1280 м кв.

Читайте також: У Львові незабаром відкриється новий ТЦ SODOVA – особливості концепції

Зміна концепції призвела до значного зростання потоків відвідувачів з нових багатоповерхових житлових комплексів навколо ТРЦ.

Реконцепція Sofia Mall дала "нове життя" об’єкту, підвищила його конкурентоспроможність та привабливість в очах як відвідувачів так і орендарів. Також ми досягли збільшення часу перебування в ТРЦ завдяки відкриттю популярних магазинів та ресторану. Тим самим зміна формату ТРЦ призвела до покращення трафіку відвідувачів, збільшення товарообігу орендарів та мінімізації вакантності об’єкта, - каже керівник проектів компанії UTG Ганна Клименко.

UTG