Олена Яценко, ТРЦ Respublika Park: про марафон відкриттів, зростання трафіку та міжнародних ритейлерів
Директорка з оренди столичного ТРЦ Respublika Park Олена Яценко розповіла RAU про особливості сезону, перемовини з міжнародними брендами та подальші плани розвитку торговельного центру.
Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з інтерв’ю.
Марафон відкриттів
Останнім часом у Respublika Park відкрилась ціла плеяда нових магазинів вітчизняних і міжнародних брендів.
За словами Яценко, команда ТРЦ довго та ретельно готувалася до нового сезону, залучаючи нових, цікавих орендарів, які роблять потужнішим tenant mix об’єкту.
Так званий марафон відкриттів стартував з липня, першим був магазин міжнародного бренду білизни Calvin Klein Underwear, а також Sister’s Aroma, який відкрився в форматі шоу-руму.
У серпні він продовжився відкриттям мультибрендового дитячого магазину під назвою Kim Kids, також директорка з оренди відзначила нового офлайн-гравця – магазин Click, який раніше працював виключно онлайн.
У серпні відвідувачів порадував повноформатним магазином Dyson & KitchenAid, що став першим магазином такого типу в Україні. Також нещодавно відкрився унікальний простір українських дизайнерів Blushhh.
Незабаром планується відкриття нового магазину меблів Mood від вже відомої мережі Blanche. У першій половині вересня очікується життя магазину Mango.
Це важлива подія для нас, адже відкриття відбудеться в найновітнішому концепті та буде першим магазином за довгий час, який відкриватиметься напряму іспанським офісом. Договір був підписаний ще до 24 лютого 2022 року, але роботи з ремонту зупинилися з початком повномасштабної війни. Та для нас це не просто відновлення роботи, це успішний старт. Ми відкрили діалог з іспанським офісом Mango, знайшли аргументи та переконали їх у цінності інвестицій у відкриття магазину в новому форматі саме в нашому ТРЦ, - каже Олена Яценко.
Загалом, у планах ТРЦ відкрити понад 25 нових магазинів до кінця першого кварталу наступного року.
Заохочення міжнародних брендів під час війни
Комунікація щодо відкриття Mango тривала понад півтора року, спікерка пояснює, що команда Respublika Park переконала їх у тому, що відкриття у них є безпечним, навіть з урахуванням всіх подій, які відбуваються в Україні.
Ми робимо ставку на сміливі та важливі рішення, вірячи, що успіх супроводжує сміливих. Ми об’єднуємо нашу наполегливість та експертність з успішними показниками нашого ТРЦ. В цілому, цей симбіоз дозволив нам зробити сильні та яскраві відкриття. Ми впевнено крокуємо вперед, навіть у важкі часи, і робимо це з великою відданістю, - зауважила вона.
Тренди в ритейлі
Показники трафіку стабільно зростають від місяця до місяця, особливо важливим є зростання трафіку буднього дня і скорочення різниці між робочими та вихідними днями.
Згідно з останніми внутрішніми дослідженнями, у ТРЦ з’явилося багато нових відвідувачів. Здебільшого це внутрішньо переміщені особи, які переїжджають з неспокійних регіонів до Києва.
Звісно, що тренди в поведінці відвідувачів змінилися. Нині вони шукають не просто покупки, а також розваги, які допоможуть їм максимально насолоджуватися часом, проведеним в ТРЦ. Нам важливо, щоб наш центр був місцем, де можна отримати максимум задоволення, в безпечних і комфортних умовах, - каже Олена Яценко.
Також помітне зменшення впливу сезонного фактору, з березня цього року у торговельному центрі спостерігають активне зростання відвідуваності та товарообігу, і ця тенденція триває.
Безпека працівників та відвідувачів
Дотримання постанов ДСНС щодо безпеки відвідувачів є важливою частиною роботи торговельно-розважального центру і однією з умов є великий паркінг, розташований під будівлею ТРЦ.
Це місце команда ТРЦ рекомендує використовувати як укриття під час повітряних тривог. У час високої відвідуваності, особливо під час подій та акцій, відвідувачам додатково повідомляють, що вони можуть перебувати на паркінгу під час оголошення повітряної тривоги. Але найбезпечніше укриття — станція метро Теремки.
Що цікаво відмітити, повертаючись до трендів: останні 3-4 місяці характеризуються поверненням відвідувачів до ТРЦ у повному обсязі після періоду повітряної тривоги. Раніше після закінчення тривоги деякі відвідувачі не поверталися, але тепер майже всі готові повернутися до ТРЦ для шопінгу та розваг, перечекавши небезпеку в укритті. Для нас це вкрай позитивний тренд, що свідчить про довіру відвідувачів до заходів безпеки в ТРЦ та бажання повертатися сюди, - зазначає директорка з оренди.
Плани на найближче майбутнє
Однією з особливостей ТРЦ Respublika Park є велика кількість фасадних приміщень — формату Street Retail.
Використовуючи дані площі, торговельний центр може надавати різноманітні сервіси для відвідувачів, а саме можливість помити автомобіль, записатися до лікаря або здати аналізи в медичному центрі, забрати або відправити посилки. А підприємці зможуть працювати автономно, встановлюючи графік роботи.
Читайте також: Регіональні та масштабні: які ТРЦ відкрились в Україні за літо 2023-го (фото)
Основну задачу і план дій нашої команди можна назвати одним словом «сервіс»: як в напрямку B2C, так і в напрямку В2B, - резюмувала Яценко.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації