Продажі зросли на 62%: у “Епіцентрі” підбили підсумки шкільного ярмарку 2023

У сезон підготовки до школи продажі шкільних товарів в “Епіцентрі” зросли на 62%.

Про це УРТЦ дізнались з прес-релізу компанії.

У топ найпопулярніших товарів в категорії увійшли: рюкзаки, зошити, щоденники, пенали, ручки та кольорові олівці. 

Сезон шкільного ярмарку у мережі “Епіцентр” цього року стартував з перших днів серпня. Батьки заздалегідь знали, що навчання почнеться 1 вересня та проходитиме у офлайн-форматі, тому намагалися підготуватися до цього заздалегідь, зазначили в мережі.

В результаті, у серпні продажі шкільних товарів у мережі “Епіцентр” зросли на 62% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Найбільшу динаміку зростання показала категорія рюкзаків, реалізація яких зросла вдвічі. Це пов’язано зокрема із відкладеним попитом, адже значна частина споживачів відмовилась від цієї покупки минулого року, намагаючись зекономити кошти.

У той же час, цьогоріч ритейлер фіксує певне зменшення попиту на товари не зі шкільних списків, наприклад декоративні ручки та блокноти. Це обумовлено тим, що в умовах повномасштабної війни споживачі більш зважено та раціонально підходять до купівлі необхідних товарів і розраховують свій бюджет.

b39b9906 1 | 1

Географія покупок

Відмінності в поведінці споживачів спостерігаються і за географічним принципом.

Частка продажів шкільних товарів на сході країни зменшилася, тоді як у Києві та на заході зросла. Це пов'язано не тільки з виїздом дітей з небезпечних регіонів, але й із невизначеністю стосовно майбутнього формату навчання. До того ж, ми спостерігаємо непоодинокі випадки, коли благодійні організації та волонтери закуповують канцтовари для дітей східного регіону саме в Києві. В цілому ж, попри загальне зменшення кількості дітей в країні, ми розраховуємо вийти на показник товарообігу 2021 року, - каже керівник департаменту "Канцтовари" мережі Епіцентр Людмила Занаревська.

Читайте також: Шкільний кошик у Rozetka: що найчастіше купують до 1 вересня і скільки це коштує у 2023-му

Також в “Епіцентр” відзначають тенденцію зростання кількості онлайн-продажів шкільних товарів, частка яких збільшується з року в рік.