Літо відновило протистояння: топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram (інфографіка)
Асоціація ритейлерів України проаналізувала, як змінилися показники найбільших гравців ринку у соцмережах Facebook та Instagram за підсумками літа та представила рейтинг топ-20 у обох категоріях.
Ритейлери у Facebook
Лідером рейтингу за кількістю користувачів, які вподобали сторінку, є маркетплейс Rozetka. Число підписників постійно збільшується, наближаючи омріяний мільйон, але сторінка мережі магазинів EVA стрімко скорочує дистанцію із першим місцем. Якщо ще навесні розрив становив тис. підписників, то станом на серпень – лише 5 тис.
Напруга зростає і між “Антошка” та Comfy, які посідають п’яте та шосте місця відповідно. Comfy демонструє більшу динаміку зростання за мережу дитячих магазинів, однак навряд обійде конкурента у 2023 році, навіть при різниці у 11 тис. фоловерів.
В середньому ж вся перша десятка демонструє відновлення зростання порівняно з першим роком великої війни. Рішучіше за інших зростає сторінка “Аврора”, яка за останні чотири місяці була вподобана 21 тис. користувачами. Це дозволило їй обійти найближчого конкурента “Епіцентр” і посісти восьме місце у топ-20. “Епіцентр” помітно зменшив кількість мемів в контенті й зосередився більше на контенті комерційної спрямованості та соціальної відповідальності, - зазначають в RAU.
У другій десятці також відбулись помітні перестановки, так, з 16-го на 12-е місце злетіла сторінка “Сільпо”, яка набрала за літо 50 тис. нових шанувальників.
Одразу за нею йде MOYO.ua, яка випередила за кількістю фоловерів Varus, навіть за умови, що останній зріс на 10 тис. фанів за квартал.
Книжковий ритейлер Yakaboo продовжує втрачати позиції, цього разу його посунула вниз сторінка Metro Україна. Останній залишається всього 3 тис. підписників для перетину рубіжу у 300 тис. користувачів
Мережа Dnipro-M вже півроку не зрушує з місця, маючи 229 тис. підписників, але скоро може обігнати “Цитрус”, адже різниця між сторінками всього у 2 тис. користувачів.
Ритейлери в Instagram
Лідером рейтингу залишився ювелірний ритейлер Kochut, однак компанія знову опустилась нижче позначки у 1 млн підписників. При цьому до найближчого конкурента залишається майже 250 тисяч фоловерів.
Ритейлери в Instagram поступово припиняють стагнацію, а деякі – набирають помітний темп зростання у кількості фоловерів. Наприклад, Аврора зросла на 44 000 фоловерів трохи більше, ніж за квартал. З 396 000 фанів сторінка вже до вересня може перетнути відмітку в 400 000 підписаних користувачів. Стрімке зростання Аврора – ще один непрямий доказ популярності формату “dollar store” у непрості часи, - зазначають в RAU.
SOVA і Watsons на жаль лише втрачали фоловерів, але ювелірний дім з меншою інтенсивністю, тож зміг посунутися на п’яту сходинку рейтингу.
Свій спад припинив бренд Intertop, який обійшов в рейтингу конкурента Famo. Ритейлери посіли дев’яте і десяте місця відповідно.
У кількості підписників зрівнялися VOVK і Фокстрот, а Dnipro-M залишається при своїх 167 тис. шанувальників попри успішне відкриття салонів у Європі.
Читайте також: Скільки отримують провідні фахівці у галузі ритейлу (інфографіка)
Yakaboo показав падіння і у Instagram, дозволивши “Епіцентру” із приростом 5 тис. нових користувачів вийти на 19 сходинку рейтингу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації