Nestlé вкотре став найдорожчим продуктовим брендом у світі – рейтинг

Найдорожчим продуктовим брендом світу знову визнана компанія Nestlé, її вартість становить 22,4 млрд доларів, йдеться у звіті провідної консалтингової компанії з оцінки брендів Brand Finance.

Успіх бренду пояснюється здатністю компанії швидко задовольняти мінливі уподобання споживачів та запускати нові продукти. Наприклад, цього року Nestlé вкотре розширила товарну пропозицію і представила альтернативу молоку, яка задовольнила попит на продукти рослинного походження.

Також бренд випустив свою першу каву Nescafé Ice Roast, оскільки серед споживачів зростає запит на створення кави з льодом у домашніх умовах.

Другим найдорожчим брендом у світі став китайський виробник молочних продуктів Yili, вартість компанії оцінюється в 12,4 млрд доларів. За словами аналітиків, досягти лояльності клієнтів Yili вдалося завдяки постачанню якісної та корисної продукції.

Рейтинг перших 20 компаній у списку виглядає так:

screenshot 3 2 | 1

Бренди снеків

П’ятірка найбільших брендів снеків, в яку входять Lay's, Doritos, Want Want, Cheetos та Tostitos, в середньому збільшила вартість на 40%.

Лідером сегменту є Lay's, вартість активів компанії зросла на 29% до 11,1 млрд доларів. Такі показники пояснюються інноваціями та розробками продуктів, популярними, далекосяжними маркетинговими кампаніями, а також вдосконаленням стратегій e-commerce після пандемії коронавірусу.

Бренд має хороші позиції не лише серед виробників снеків, а й у загальному рейтингу посідає третє місце.

Напої

Перше місце серед брендів безалкогольних напоїв посідає американська Coca-Cola, щоправда, ціна компанії знизилася на 5% до 33,5 млрд. доларів.

Висока вартість обумовлена всесвітньою популярністю бренду, яка підкріплюється інноваційними розробками продуктів, великомасштабними маркетинговими кампаніями та цифровою взаємодією.

Читайте також: METRO, “Ашан” та інші: транспортно-логістична компанія Prime розірве співпрацю з усіма, хто не вийшов з рф

У десятку дорогих брендів напоїв також увійшли енергетики. Зокрема, Red Bull ціна якого зросла на 1% до 7 млрд. доларів, Monster зі зростанням у 8% до 6,8 млрд доларів США і Gatorade, ціна якого впала на 7% до 4,9 млрд. доларів.

Red Bull посідає третє місце серед найдорожчих брендів безалкогольних напоїв і залишається одним з найвідоміших брендів напоїв у світі.

ESM