87% покупців покоління Z черпають натхнення для шопінгу із соцмереж
За даними опитування McKinsey, цього року для святкового шопінгу покупці скористалися послугами багатоканальних покупок: соціальні мережі вплинули на прийняття рішень про покупку 58% респондентів. Споживачі заявили, що платформи, що впливають на їхнє рішення, — це Facebook (67%), YouTube (57%) та Instagram (52%).
Для 87% покупців покоління Z, які черпають натхнення для святкових покупок із соціальних мереж, YouTube, Instagram та TikTok стануть платформами, до яких вони звернуться за порадою.
Згідно з іншими звітами, які прогнозують зростання продажів у святкові дні, опитування прогнозує, що споживчі витрати у 4 кварталі 2021 року збільшаться на 7% порівняно з минулим роком, та на 9% з 2019 року. Компанія очікує, що особи з високим доходом витратять на 15% більше, ніж минулого року, а мільйони витратять на 10% більше.
Дані звіти також передбачають зростання загальних витрат та багатоканальних транзакцій. Національна федерація роздрібної торгівлі нещодавно прогнозувала, що продажі в інтернеті та поза магазинами збільшаться на 15%, а загальні продажі можуть зрости від 8,5% до 10,5% порівняно з минулим роком. Звіт Coresight Research показав, що 78,2% споживачів цього святкового сезону планували купити свої подарунки в інтернеті.
Цей сезон святкових покупок підкреслить зростання соціальних мереж у купівельних подорожах споживачів.
Жовтневий звіт Bridgepearl.com також показав, що понад дві третини покупців покоління Z планують робити покупки через нетрадиційні канали. Дослідження Bridgepearl.com показало, що покупці покоління Z планують використовувати Facebook, WhatsApp, Instagram, YouTube та прямі трансляції для святкових покупок.
Крім того, споживачі переймаються тим, що товар закінчується – це змушує їх робити покупки раніше. З урахуванням таких особливостей рітейлерам доведеться докласти більше зусиль для завоювання та збереження лояльності.
У звіті McKinsey наголошується, що 62% респондентів заявили, що не могли купити хоча б один товар за останні три місяці, бо він був недоступний. З тих, хто не зміг купити товар, який вони хотіли, 39% змінили бренд, 32% пішли до іншого роздрібного продавця, і 13% чекали, доки товар з’явиться на складі.
Дослідження McKinsey також свідчить про різницю у оптимізмі споживачів. Згідно з звітом, респонденти опитування, які заробляють понад 100 000 доларів на рік, заявили, що вони схвильовані чи з нетерпінням чекають на свята. Що стосується споживачів з низькими доходами, очікується, що цього святкового сезону вони витрачатимуть менше.