Тонни морозива та Barbie-бум: що українці замовляли у застосунку Glovo влітку (інфографіка)

Сервіс доставки Glovo підготував сезонну інфографіку із найцікавішими фактами про те, що і коли замовляли українці у застосунку в перші два місяці літа. Так, компанія доставила 5,2 тонни морозива, 5,5 тонни льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв.

Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з наданої інфографіки.

Улюблені страви та замовлення із супермаркетів

Влітку українці найчастіше замовляють у Glovo кебаб, особливо на вечерю. На сніданок зачасту обирають круасан "Філадельфія з лососем", а обідати полюбляють локшиною з куркою.

До топ-5 улюблених страв також увійшли круасан "Цезар з куркою" та салат "Цезар", а найпопулярнішим десертом став баскський чизкейк.

У супермаркетах влітку найбільше замовляють сезонні овочі-фрукти та інші продукти, а саме: 

  • черешню;
  • томати;
  • молоду картоплю;
  • банани;
  • куряче філе. 

З напоїв найбільше замовляють воду, пиво "Corona", Coca-Cola, енергетичні напої та біле сухе вино.

infogr zamov summer 01 | 1

Морозиво, лід і охолоджувальні напої

За період з червня по липень українці замовили у Glovo понад 5,2 тонни морозива — це близько 70 000 пачок.

Зазначається, що у літні місяці користувачі застосунку замовляють на 55% більше морозива у порівнянні з іншими порами року.

Серед найпопулярніших видів морозива — ріжок зі згущеним молоком, морозиво "Snickers" та ріжок з абрикосовою та вишневою начинкою.

Також за два місяці кур’єри Glovo доставили 5,5 тонн льоду, кожного літнього місяця користувачі замовляють в 7 разів більше льоду, ніж в будь-який інший сезон.

infogr zamov summer 02 | 2

Серед охолоджувальних напоїв найбільшим попитом користувались солодкі газовані напої, лимонади, соки та фреші. Близько 84 тисяч літрів цих напоїв українці замовили у червні-липні цього року. 

Улюбленим напоєм стала Coca-Cola, а лимонади обирали з такими смаками, як вишня, класичний та манго. 

Крім того, цього літа, порівняно з минулорічним, втричі зріс попит на комбучу.

infogr zamov summer 03 | 3

Інші товари

Серед сезонних товарів особливу популярність мають сонцезахисні креми, кількість замовлень цієї категорії виросла у 6 разів.

Також у два рази частіше замовляють гігієнічні серветки.

До Дня захисту дітей зросла кількість замовлень у категорії дитячих товарів, показник збільшився на 32%. 

Вихід фільму "Barbie" спричинив бум і в застосунку Glovo — у липні, коли стрічка була в прокаті, попит на іграшки цього бренду зріс у 2,5 раза. Це демонструє, як події та тренди можуть впливати на споживчу популярність товарів або категорій, - йдеться у прес-релізі.

Ще однією цікавою тенденцією є стрімкий розвиток категорії зоотоварів, продажі товарів у якій зросли на 40%.

Читайте також: VARUS запустив онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу

Наразі кожне третє замовлення в категорії "Магазини" стосується саме товарів для улюбленців. А кожне 8-ме замовлення в застосунку — квіти, цікаво, що вартість найдорожчого букету в липні перевищила 6 тисяч гривень.

Найчастіше влітку замовляють з 12 до 14 години та з 18 до 21 години в п’ятницю, суботу та неділю. 

infogr zamov summer 05 | 4