Ювелірний бренд Tous створив лімітовану колекцію сумок зі своїх рекламних банерів

Іспанський ювелірний бренд Tous випустив лімітовану колекцію сумок-шоперів, створених із полотна використаних рекламних банерів. Лінійка отримала назву Tous Afterlife.

Таким чином компанія вирішила дати друге життя матеріалу, який у великих кількостях залишається непотрібним після закінчення маркетингових акцій.

Полотно із рекламними зображеннями демонтували, очистили і після цього пошили з нього сумки. Саме тому особливістю серії є незвичайний дизайн із унікальним комбінуванням фрагментів фотографій на кожному виробі.

Сумки мають дві пари ручок різної довжини, є міцними та добре тримають форму. Вартість сумок складає 89 євро. На сайті бренду виріб представлений в декількох варіантах кольору, але деяких з них вже немає в наявності.

Мета проєкту

Цілюю ініціативи є не лише Upcycle використаних речей. Колекція створювались у майстернях організації Ared Foundation. Вона займається навчанням та працевлаштуванням людей, які можуть бути схильні до соціальної ізоляції.

Читайте також: Заборонили реєструвати ТМ: бренд PUMA виграв суд у виробника промислових машин PUMA Multipower

Це передусім громадяни, які звільнилися з місць позбавлення волі. 100% прибутку від продажу сумок Tous передасть на потреби Ared Foundation.

Trade Master