“Фокстрот” розширив сервіс для обслуговування покупців жестовою мовою ще на чотири міста
Мережа магазинів техніки та електроніки “Фокстрот” масштабувала дію нового сервісу для обслуговування покупців жестовою мовою.
У серпні він став доступним у Харкові, Одесі, Вінниці і Дніпрі. Раніше послугу для комунікації з відвідувачами з порушенням слуху було підключено в магазинах Києва і Львова.
У прес-службі розповідають, що “Фокстрот” став першою компанією у галузі ритейлу, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих відвідувачів.
Тепер для здійснення покупки не потрібно обмінюватися повідомленнями на папері або у смартфоні. Завдяки спеціалізованому ліцензійному рішенню "Connect Pro" та мобільному застосунку "Перекладач ЖМ", що забезпечують виклик онлайн перекладача жестової мови по відеозвʼязку, це можна зробити швидко, якісно, цивілізовано та зрозуміло, без психологічних та мовних барʼєрів для обох учасників діалогу. Для покупців цей сервіс абсолютно безкоштовний.
Спочатку послуга стала доступною на сайті ритейлера foxtrot.ua, де на окремій сторінці встановлено веб-віджет, і в 5 магазинах Києва та Львова. А з 1 серпня перелік поповнився ще 5 магазинами у Харкові, Одесі, Вінниці і Дніпрі.
Використання послуги на практиці
З моменту запуску послугою скористалися понад 70 разів. З них – вагому частку займає надання спільної консультації (продавця-консультанта та онлайн-перекладача) покупцю саме у торговій залі, зазначають у компанії.
Для нас важливо, що сервіс користується попитом і вже сьогодні ми можемо покрити нею ще більшу кількість нечуючих покупців: надати професійну консультацію зрозумілим та зручним способом, відповісти на додаткові запитання і допомогти обрати потрібну техніку. Адже всі наші зусилля у втіленні цього проєкту спрямовані на реалізацію передусім соціальної місії бізнесу задля створення комфортних умов у наших магазинах і на сайті для покупців з порушенням слуху, – зазначила керівник відділу торгового маркетингу та куратор проекту "Безбар’єрний Фокстрот" Леся Нікуліна.
Розпізнати магазини, де працює Connect PRO та Connect QR, допоможе спеціальна візуальна позначка на вході біля графіку роботи.
Для забезпечення вільного доступу нечуючих людей до отримання фахової консультації і можливості швидко та зручно робити покупки онлайн, на сайті Foxtrot.ua встановлено спеціалізований веб-віджет "Вушко" (Connect Web) для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру "Фокстрот" і перекладачем жестової мови.
Читайте також: Rozetka відкрила магазини у прифронтових Краматорську і Костянтинівці
*Довідка. Інноваційний і практичний комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень у рамках соціального проєкту "Безбар’єрний Фокстрот" підключено в рамках меморандуму про співпрацю з ГО "Громадський рух "Соціальна єдність".
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації